INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
CEMEX představil v rámci transformace společnosti organizační změny napříč celým managementem. Významné změny se odehrály také v České republice, kde byl Peter Dajko jmenován generálním ředitelem.

Všechny provozní činnosti CEMEXu v České republice nově spadají v určité úrovni pod generálního ředitele, čímž se mění dosavadní reportovací linie. Tímto krokem došlo k posílení pravomocí lokálního managementu a ke změně organizační struktury společnosti.

„Díky této změně bude naše společnost schopna pružněji reagovat na změny, bude rychlejší v přijímání rozhodnutí a bude se moci lépe přizpůsobit místním podmínkám." řekl Peter Dajko, generální ředitel CEMEX Česká republika a dodal: „Věříme, že změny organizační struktury přispějí ke zlepšení našich výsledků."

V celosvětovém měřítku patří mezi hlavní změny rozdělení poboček do šesti regionů. Česká republika je součástí regionu Severní Evropa, jehož prezidentem je Ignacio Madridejos. Severní Evropa je dále rozčleněna na podregiony. Česká republika společně s Rakouskem, Maďarskem, Litvou a Polskem spadá do tzv. Východní Evropy. Tento podregion koordinuje Rüdiger Kuhn, nově jmenovaný Country president pro Polsko a Východní Evropu.

„Naše podniky v jednotlivých zemích budou ústředními body nové organizace. Všechny provozní oblasti se přesunou z firemního ústředí, čímž zajistíme, aby naše firma byla více orientována na trh a ředitelé národních podniků s jejich týmy měli k dispozici zdroje, které potřebují k úspěšné činnosti. Zeštíhlené ústředí se zaměří na finanční a transakční činnost, lidské zdroje a strategie – činnosti, které jsou klíčové pro financování a směřování růstu naší firmy, péči o naše pracovníky a posilování firemní vize," prohlásil Lorenzo H. Zambrano, předseda představenstva a generální ředitel společnosti CEMEX.

Více o Petru Dajkovi

Mgr. Peter Dajko, MBA nastoupil do CEMEXu v roce 2007 na post Ředitele strategického plánování a posléze pracoval ve funkci Viceprezidenta pro materiály. Před nástupem do společnosti CEMEX působil v oblasti private equity jako projektový manažer a v consultingu. V roce 2005 získal titul Master of Business Administration na francouzské univerzitě ESCEM a na Rochester Institute of Technology.

CEMEX je přední celosvětový výrobce a dodavatel betonových směsí, cementu, kameniva, přísad a dalších stavebních materiálů. Poskytuje vysoce kvalitní výrobky a spolehlivé služby zákazníkům a komunitám ve více než 50 zemích. V České republice CEMEX provozuje přes 50 betonáren, 7 štěrkoven, 2 kamenolomy a cementovou mlýnici. Více na www.cemex.cz.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3