INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Tetra Pak, která je předním světovým dodavatelem řešení pro zpracování a balení potravin, pověřila od ledna Charlese Héaulmého (48) řízením regionu Evropy a střední Asie. Ve své roli bude Charles Héaulmé odpovědný za 55 zemí, 43 obchodních zastoupení, 13 výrobních závodů, 4 550 zaměstnanců a obrat ve výši 3,5 miliardy eur. Małgorzata Kołton byla jmenována novou generální ředitelkou pro Tetra Pak Polsko & Danube, který zahrnuje Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Polsko.

Náročné tržní podmínky


Jako viceprezident nedávno vytvořeného celku bude CharlesHéaulmé řídit chod společnosti v rozmanitém a nesourodém regionu s odlišnými a náročnými obchodními podmínkami. Konkurence na trhu nápojových kartonů i alternativních obalových systémů vzrůstá. Zároveň spotřeba mléčných a nealkoholických nápojů, klíčových segmentů společnosti Tetra Pak, kolísá. Cílem nového viceprezidenta bude dosahovat růstu a zvyšovat konkurenceschopnost tak, aby si společnost Tetra Pak udržela svoji vedoucí pozici v oboru.

Pokračující změny


„Společnost Tetra Pak od svého založení neustále roste. Tento úspěch je důsledkem zavádění inovací, zaměření na potřeby zákazníků a důrazu na udržitelnost. Budeme nadále stavět na těchto pevných základech. Zaměříme se na další rozvoj našeho úspěšného portfolia, pronikání do nových segmentů trhu a posilování klíčových obchodních oblastí, jako je například Technický servis. Významných výsledků dosahujeme skrze neustálé zlepšování kvality našich služeb. Mým závazkem je tuto pozici v následujících letech dále posilovat,“ řekl Charles Héaulmé po svém jmenování.

Charles Héaulmé


Od svého nástupu do společnosti Tetra Pak v roce 1999 zastával Charles Héaulmé, který je francouzské národnosti, vedoucí pozice v několika zemích Evropy a Latinské Ameriky. Před jmenováním do funkce viceprezidenta byl generálním ředitelem Tetra Pak Iberia. Během své kariéry ve společnosti Tetra Pak žil a pracoval v 9 zemích, díky čemuž má zkušenosti z různých obchodních prostředí.

Úzká spolupráce s partnery

Podle generální ředitelky Małgorzaty Kołton musí společnost Tetra Pak úzce spolupracovat se svými zákazníky, aby pochopila jejich potřeby a dokázala jim pomáhat v obchodním růstu.Má proto v plánu posilovat vazby s obchodními partnery z řad zpracovatelů potravin a nápojů. Cílem je spotřebitelům trvale dodávat kvalitní a bezpečné výrobky v atraktivním balení.

„Největší výzvou v nové pozici pro mě bude přinášet jedinečná řešení na český, slovenský, maďarský a polský trh, které jsou si navzájem velmi podobné a zároveň v mnoha ohledech odlišné,“ říká Małgorzata Kołton. „Společnost Tetra Pak je dodavatelem komplexních řešení, to znamená, že nejsme pouze dodavatelem pro zpracování a plnění tekutých potravin a obalového řešení, ale také navazujících služeb včetně technického servisu a detailních znalostí trhu. Jsem velmi ráda, že mohu pracovat ve všech čtyřech zemích s profesionálními kolegy, kteří chápou potřeby svých trhů.“

O SPOLEČNOSTI TETRA PAK

Tetra Pak je světovým lídrem v oblasti zpracování a balení potravin. V úzké spolupráci s našimi zákazníky a dodavateli poskytujeme bezpečné, inovativní a ekologicky šetrné produkty, které každý den uspokojují potřeby stovek milionů lidí ve více než 170 zemích celého světa. Společně s více než 23 000 zaměstnanců ve více než 80 zemích se jako lídr v odvětví zavazujeme k odpovědnému a trvale udržitelnému přístupu k podnikání. Naše motto CHRÁNÍME DOBRÉ (PROTECTS WHAT´S GOOD™) odráží naši vizi zajišťovat bezpečnost a dostupnost potravin po celém světě.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3