INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dana Bratankova fotoDo marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.

 „Současná strategie naší společnosti vyžaduje mimo jiné i intenzivnější přístup k Public Relations. Proto jsme také do této funkce zvolili profesionála, který má v automotivní oblasti mnohaleté zkušenosti a dokáže je při spolupráci s naší skupinou využít“, říká Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace.

Dana Bratánková získávala své zkušenosti v PR pro auto-moto klienty již od roku 2004. Mezi její klienty patřily v minulosti mj. i Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo LUKOIL Czech Republic.

***

Auto Palace Group

Skupina Auto Palace je součástí holandského holdingu AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu. Ten v současné době zahrnuje 51 společností, z nichž 15 působí ve skupině Auto Palace v České a Slovenské republice. Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. V duchu svého progresivního rozvoje rozšířila v posledních letech své působení i na trzích Maďarska a Slovinska.

V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.

Součástí všech prodejních center jsou také autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Komplexní služby doplňuje i nabídka širokého sortimentu náhradních dílů a příslušenství. Zákazníci Auto Palace si také mohou v prodejnách AutoPoint vybrat z bohatého sortimentu kvalitních ojetých vozů, nebo si zapůjčit vůz dle svého výběru v autopůjčovně RentPoint.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3