Do marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.
„Současná strategie naší společnosti vyžaduje mimo jiné i intenzivnější přístup k Public Relations. Proto jsme také do této funkce zvolili profesionála, který má v automotivní oblasti mnohaleté zkušenosti a dokáže je při spolupráci s naší skupinou využít“, říká Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace.
Dana Bratánková získávala své zkušenosti v PR pro auto-moto klienty již od roku 2004. Mezi její klienty patřily v minulosti mj. i Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo LUKOIL Czech Republic.
***
Auto Palace Group
Skupina Auto Palace je součástí holandského holdingu AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu. Ten v současné době zahrnuje 51 společností, z nichž 15 působí ve skupině Auto Palace v České a Slovenské republice. Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. V duchu svého progresivního rozvoje rozšířila v posledních letech své působení i na trzích Maďarska a Slovinska.
V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.
Součástí všech prodejních center jsou také autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Komplexní služby doplňuje i nabídka širokého sortimentu náhradních dílů a příslušenství. Zákazníci Auto Palace si také mohou v prodejnách AutoPoint vybrat z bohatého sortimentu kvalitních ojetých vozů, nebo si zapůjčit vůz dle svého výběru v autopůjčovně RentPoint.