INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dana Bratankova fotoDo marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.

 „Současná strategie naší společnosti vyžaduje mimo jiné i intenzivnější přístup k Public Relations. Proto jsme také do této funkce zvolili profesionála, který má v automotivní oblasti mnohaleté zkušenosti a dokáže je při spolupráci s naší skupinou využít“, říká Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace.

Dana Bratánková získávala své zkušenosti v PR pro auto-moto klienty již od roku 2004. Mezi její klienty patřily v minulosti mj. i Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo LUKOIL Czech Republic.

***

Auto Palace Group

Skupina Auto Palace je součástí holandského holdingu AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu. Ten v současné době zahrnuje 51 společností, z nichž 15 působí ve skupině Auto Palace v České a Slovenské republice. Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. V duchu svého progresivního rozvoje rozšířila v posledních letech své působení i na trzích Maďarska a Slovinska.

V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.

Součástí všech prodejních center jsou také autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Komplexní služby doplňuje i nabídka širokého sortimentu náhradních dílů a příslušenství. Zákazníci Auto Palace si také mohou v prodejnách AutoPoint vybrat z bohatého sortimentu kvalitních ojetých vozů, nebo si zapůjčit vůz dle svého výběru v autopůjčovně RentPoint.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3