INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Dana Bratankova fotoDo marketingového týmu skupiny Auto Palace Dana Bratánková, která bude nově zodpovídat za PR související s retailovými aktivitami Auto Palace ze skupiny Auto Binck.

 „Současná strategie naší společnosti vyžaduje mimo jiné i intenzivnější přístup k Public Relations. Proto jsme také do této funkce zvolili profesionála, který má v automotivní oblasti mnohaleté zkušenosti a dokáže je při spolupráci s naší skupinou využít“, říká Stanislav Perkner, marketingový manažer skupiny Auto Palace.

Dana Bratánková získávala své zkušenosti v PR pro auto-moto klienty již od roku 2004. Mezi její klienty patřily v minulosti mj. i Ford Motor Company, Shell Czech Republic nebo LUKOIL Czech Republic.

***

Auto Palace Group

Skupina Auto Palace je součástí holandského holdingu AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu. Ten v současné době zahrnuje 51 společností, z nichž 15 působí ve skupině Auto Palace v České a Slovenské republice. Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi nejvýznamnější na českém a slovenském automobilovém trhu. V duchu svého progresivního rozvoje rozšířila v posledních letech své působení i na trzích Maďarska a Slovinska.

V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů celkem devíti značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti.

Součástí všech prodejních center jsou také autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Komplexní služby doplňuje i nabídka širokého sortimentu náhradních dílů a příslušenství. Zákazníci Auto Palace si také mohou v prodejnách AutoPoint vybrat z bohatého sortimentu kvalitních ojetých vozů, nebo si zapůjčit vůz dle svého výběru v autopůjčovně RentPoint.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3