S novým produktem - systémem HELIOS Nephrite, určeným především pro velké firmy - přišla na podzim letošního roku na trh společnost Asseco Solutions. Současně nastoupil i nový produktový manažer, který je za něj jeho uživatelům i potenciálním zákazníkům odpovědný. Jmenuje se Jiří Brych (naroz. 1987).
Od prosince vede obchodní oddělení skupiny LOGeco bývalá ředitelka investiční platformy Bondster. Jana Mücková posiluje společnost LOGeco, která je jediným investorem revoluční technologie ERVOeco na zpracování odpadu.
Finančním ředitelem velkoobchodu MAKRO Cash & Carry ČR se stal k 1. listopadu 2020 Jens Schumacher, který dosud působil na stejném postu v Holandsku. Jens Schumacher zahájil svou kariéru na německé centrále velkoobchodní společnosti METRO GROUP v listopadu 2002 a to v oddělení Data Processing.
Novým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40 let). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru.
Novým generálním ředitelem cementárny Lafarge v České republice je od léta letošního roku Miroslav Kratochvíl. Jeho jmenování je součástí významných změn ve skupině LafargeHolcim, největšího světového producenta cementu.
Jeden ze zakladatelů a dosavadní předseda představenstva inženýrské společnosti DEL ze Žďáru nad Sázavou Jiří Kabelka získává její stoprocentní obchodní podíl. Po dohodě s ostatními akcionáři se bude nadále věnovat své vizi dlouhodobého rozvoje společnosti. Její vedení zůstává ve svých pozicích, kde se bude dále podílet na výkonném řízení podniku. Účastníci se rozhodli nezveřejňovat výši transakce.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...