INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Od pondělí 2. září do poloviny října podpoří prodej FLEXI životního pojištění televizní kampaň. Pojišťovna České spořitelny navazuje na jarní komunikaci a pomocí cílených dvojsmyslů upozorňuje na pojištění vážných životních situací.

 

 

 „Životní pojištění je důležité především v případě vážných situací, jako je úmrtí, invalidita, trvalé následky či vážné onemocnění, a na tuto skutečnost se snažíme v kampani upozornit,“ řekla Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Kontrast mezi obrazem a mluveným slovem funguje, na jaře spot vyvolal mezi lidmi silné emoce a přivedl je k zamyšlení.“

Klienti často podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí si připouštět následky vážného onemocnění nebo těžkého úrazu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci situaci finančně zvládnout.

Kampaň je ryze televizní, bez podpory dalších médií, uvidíte ji na ČT 2, ČT sport, TV Barrandov, na všech kanálech FTV Prima a na některých kabelových televizích.

(tz) 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3