INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Od pondělí 2. září do poloviny října podpoří prodej FLEXI životního pojištění televizní kampaň. Pojišťovna České spořitelny navazuje na jarní komunikaci a pomocí cílených dvojsmyslů upozorňuje na pojištění vážných životních situací.

 

 

 „Životní pojištění je důležité především v případě vážných situací, jako je úmrtí, invalidita, trvalé následky či vážné onemocnění, a na tuto skutečnost se snažíme v kampani upozornit,“ řekla Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Kontrast mezi obrazem a mluveným slovem funguje, na jaře spot vyvolal mezi lidmi silné emoce a přivedl je k zamyšlení.“

Klienti často podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí si připouštět následky vážného onemocnění nebo těžkého úrazu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci situaci finančně zvládnout.

Kampaň je ryze televizní, bez podpory dalších médií, uvidíte ji na ČT 2, ČT sport, TV Barrandov, na všech kanálech FTV Prima a na některých kabelových televizích.

(tz) 

 

 

 

 

 

 

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3