Od pondělí 2. září do poloviny října podpoří prodej FLEXI životního pojištění televizní kampaň. Pojišťovna České spořitelny navazuje na jarní komunikaci a pomocí cílených dvojsmyslů upozorňuje na pojištění vážných životních situací.
„Životní pojištění je důležité především v případě vážných situací, jako je úmrtí, invalidita, trvalé následky či vážné onemocnění, a na tuto skutečnost se snažíme v kampani upozornit,“ řekla Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. „Kontrast mezi obrazem a mluveným slovem funguje, na jaře spot vyvolal mezi lidmi silné emoce a přivedl je k zamyšlení.“
Klienti často podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí si připouštět následky vážného onemocnění nebo těžkého úrazu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci situaci finančně zvládnout.
Kampaň je ryze televizní, bez podpory dalších médií, uvidíte ji na ČT 2, ČT sport, TV Barrandov, na všech kanálech FTV Prima a na některých kabelových televizích.
(tz)