INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

foto 138Finanční skupina AXA věnovala v uplynulém roce na společensky odpovědné aktivity téměř 1,5 milionu Kč. Podeváté v řadě podpořila grantový program Na zelenou Nadace Partnerství, který se zaměřuje na bezpečnost dětí v dopravním provozu, dlouhodobě se věnuje také tématu finanční gramotnosti dětí na základních a středních školách prostřednictvím podpory projektu ŠIK a rozvoji dobrovolnických aktivit svých zaměstnanců.

Minulý rok, který byl zároveň posledním rokem vzájemné spolupráce, podpořila AXA Grantový program Na zelenou částkou 800 tisíc Kč. Díky této podpoře uskutečnilo své projekty bezpečných cest do školy již více než 80 škol z celé České republiky a z podpořených projektů vzešlo 50 realizovaných, v některých případech i rozsáhlých, úprav nevyhovující dopravní infrastruktury ve všech regionech ČR. „Na tomto programu jsme oceňovali zejména komplexní a motivační způsob zapojení dětí do  řešení místních problémů. V procesu mapování, plánování a řešení nebezpečných dopravních míst v blízkosti cest do škol hrály děti velmi aktivní roli, která zahrnovala sběr podnětů k řešení, besedy s odborníky a policisty, zadání vypracování odborné dopravní studie, ale i prosazení navrhovaných řešení u místních zastupitelstev. V praxi si tak děti mohli ověřit, zda svým zájmem a zapojením do veřejného života mohou něco změnit, doplňuje k dlouhodobé spolupráci s Nadací Partnerství Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.

 Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního vzdělávacího programu Finanční gramotnost do škol, který je vysílán na 402 základních a středních školách zapojených do Školního informačního kanálu (ŠIK). Na aktualizaci naučných spotů vysílaných v rámci ŠIKu věnovala v loňském roce AXA více než 0,5 milionu Kč.

 I v roce 2015 se 211 zaměstnanců skupiny AXA v ČR a na Slovensku zapojilo do celosvětového Týdne společenské odpovědnosti pořádáného každoročně mateřskou společností AXA Group, během kterého ušli, ujeli na kole nebo koloběžce 806 km a podle principu, že jeden km se rovná jednomu euru, věnovali tuto částku vybraným neziskovým organizacím na podporu jejich činnosti. Kromě finanční pomoci však pomáhali zaměstnanci i osobně. 

„V prosinci jsme zorganizovali vánoční sbírku léků a hygienických potřeb nebo dobročinný jarmark, z jehož výtěžku jsme finančně podpořili Hospic sv. Alžběty v Brně, Domov sv. Karla Boromejského v Praze a krizové centrum Brána do života v Bratislavě. Ve všech těchto městech máme svoje kanceláře a tak naši dobrovolníci pomáhali v těchto organizacích i s úklidem, malováním, úpravou zahrad nebo jako společníci seniorů, “ dodává k Týdnu společenské odpovědnosti  AXA Group Karel Žyla.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3