INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Již od roku 2010 se finanční skupina AXA Group zaměřuje na snižování uhlíkové stopy svých zaměstnanců. Ve svých řadách proto podporuje práci z domova, využívání veřejné hromadné dopravy, carsharing, jízdu do práce na kole nebo videokonference namísto služebních cest. Z aktuálního průzkumu AXA Group vyplývá, že v roce 2014 se AXA těmito nástroji podařilo snížit celkové množství produkovaných emisí o 36 %.

 AXA Group již pátým rokem podporuje snižování množství oxidu uhličitého v ovzduší. Významně jí v tom pomáhá každoroční celosvětový průzkum Transport Survey, který organizuje ve všech 52 zemích, kde je skupina AXA zastoupena. Průzkumem provází postava jménem Honza Uhlík (v anglické verzi Joe Carbon), který  zaměstnancům mimo jiné nabízí užitečné tipy a rady, jak v běžném životě snižovat množství emisí, například využíváním spolujízdy nebo sdílením automobilu při cestě do zaměstnání.

 „Naši zaměstnanci v průzkumu každoročně vyplňují informace, jakým prostředkem a kolik kilometrů ujedou na cestě do práce a z těchto údajů je následně vypočtena uhlíková stopa nejenom jejich, ale i AXA v Čechách a na Slovensku a následně celosvětově, “ uvádí k celosvětovému průzkumu Karel Žyla, manažer PR a komunikace AXA v ČR a SR.

Souhrnná data pak pomáhají identifikovat nové postupy a aktivity, jak ve firemním prostředí produkovat méně splodin a tím méně zatěžovat okolní životní prostředí. „Konkrétním výsledkem, který vyplynul z tohoto průzkumu  může být například podpora práce z domova, díky které zaměstnanci AXA v roce 2014 nacestovali mezi svými domovy a pracovišti o 25 % kilometrů méně než v roce 2013. Dalším novým nástrojem v této oblasti  bylo zavedení videokonferenčních místností, což v praxi znamenalo úsporu nákladů na téměř 30 000 pracovních cest a zároveň o 21 500 vyprodukovaných tun oxidu uhličitého méně, “ doplňuje Karel Žyla.

 AXA v České republice a na Slovensku

AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, téměř 600 zaměstnanců a více než 97 miliard korun aktiv pod správou.

AXA životní pojišťovna má na pojišťovacím trhu stabilní pozici. Objem aktiv pod správou životní pojišťovny ke konci roku 2014 činil 14,4 miliard korun. Počet smluv AXA životní pojišťovny ve stejném období dosáhl více než 240 tisíc. 

AXA pojišťovna vstoupila na trh v roce 2008. Nabízí pojištění DOMOV (stavby, domácnosti) a AUTO (povinné ručení a havarijní pojištění) se širokou nabídkou různých připojištění a asistenčních služeb.

V 2014 byl představen nový produkt AUTO GO využívající novou unikátní segmentaci, což vedlo k okamžitému růstu celkového pojistného o 7 % a ke zlepšení našeho technického výsledku (škodního poměru). Zlepšení technického výsledku se projevilo na celkovém hospodářském výsledku, který se zlepšil ve srovnání s rokem 2013 o 100 milionů korun. AXA pojišťovna je tak na dobré cestě k dosažení zisku v roce 2015.

AXA penzijní společnost potvrdila silné postavení na českém trhu, s tržním podílem 11,5 % je pátá největší podle hodnoty aktiv pod správou, která meziročně vzrostla o 9 % na 36,5 miliardy korun. Má více než 400 tis. klientů, (příspěvky zaměstnavatele, které jsou jednou z jejích priorit, registruje v případě 25 % smluv). Transformovaný fond dosáhl i v roce 2014 velmi dobrých výsledků což umožnilo rozdělit mezi klienty celkem 507 milionů Kč (výkonnost 1,46 % je třetí nejlepší na trhu). Po transformaci se AXA penzijní společnost a.s. zaměřila na růst efektivity vedoucí v roce 2014 k zisku 13 milionů Kč

AXA investiční společnost vstoupila na trh v roce 2007 a ke konci roku 2014 měla více než 118 000 klientů. Celkově společnost spravuje aktiva v hodnotě 4,4 mld. Kč. Klienti mohou investovat do 10 podílových fondů, z nichž tři jsou „zastřešující“ fondy, které klientům umožňují investice do 1 100 nejlepších fondů spravovaných společností AXA.

AXA Group

Skupina AXA zaujímá celosvětově vedoucí pozici v oblasti pojištění a správy majetku. Zaměstnává na 160 000 pracovníků, kteří zajišťují péči o 103 miliony klientů v 59 zemích světa. V roce 2014 dosáhl obrat skupiny podle IFRS výše 92 miliardy EUR a tržby podle IFRS výše 5,1 miliardy EUR. Ke dni 31. 12. 2014 činil majetek ve správě (AUM) společnosti AXA 1,227 miliardy EUR.

AXA ASSISTANCE v České republice

AXA ASSISTANCE zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům. Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd. AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu a poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3