INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

V sedmém ročníku Nadačního programu vzdělání podpoří ČSOB symbolicky 7 projektů, mezi které rozdělí téměř 1 milion korun. Vítězné projekty se zaměřují na zvýšení finanční gramotnosti například u dětí z dětských domovů, seniorů, lidí se sluchovým postižením nebo také lidí po výkonu trestu. V druhé polovině tohoto roku podpoří Nadační program vzdělání projekty zabývající se bezpečností v online prostředí.

„ČSOB Nadační program vzdělání již sedmým rokem podporuje projekty zaměřené na zvyšování finanční gramotnosti, minulý rok jsme navíc úspěšně přidali druhé kolo věnující se online bezpečnosti. ČSOB dlouhodobě bojuje proti nástrahám na internetu a v této oblasti vidíme velký prostor pro zlepšování. Těší nás již tradičně velký zájem o granty na vzdělávání v oblasti finanční gramotnosti a nápaditost předkládaných projektů,“ říká Alena Králíková, manažerka společenské odpovědnosti ČSOB.

Letos získaly grant neziskové organizace s rozmanitým zaměřením. Projekty jsou určeny různým cílovým skupinám – dětem, speciálně i dětem z dětských domovů, pěstounským rodinám, seniorům, lidem se sluchovým postižením, lidem s autismem nebo lidem po výkonu trestu. Na maximální možnou částku 200 000 Kč dosáhl projekt Finanční gramotnost zážitkovou formou pro dětské domovy od Fóra pro prožitkové vzdělávání. Další projekty si rozdělily částky od 80 do 179 tisíc Kč. Celkem bylo rozděleno 989 000 Kč.

Druhou grantovou výzvu otevře ČSOB na začátku června a podpoří v ní projekty zabývající se bezpečností v online prostředí.

ČSOB Nadační program vzdělání je určen pro české nevládní neziskové organizace registrované jako občanská sdružení, nadace a nadační fondy, obecně prospěšné společnosti a účelová zařízení církví, resp. zapsaná podle Nového občanského zákoníku (Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník) jako spolek, ústav nebo sociální družstvo. Projekty podpořené v loňském roce se zaměřily na vzdělávání dětí a mladých lidí, lidí se zdravotním postižením, venkovských rodin či seniorů.


Přehled rozdělení získaných prostředků:

Fórum pro prožitkové vzdělávání, z.ú.

Finanční gramotnost zážitkovou formou
pro dětské domovy

200 000 Kč

REMEDIUM Praha o.p.s.

Rozpoznáš včas dluhovou past?

150 000 Kč

RUBIKON Centrum, z.s.

Pracovat a splácet dluhy se vyplatí!

130 000 Kč

Sdružení českých spotřebitelů, z.ú.

Vzdělávání ve finanční gramotnosti pro
neslyšící a nedoslýchavé

179 000 Kč

Sdružení obrany spotřebitelů Moravy
a Slezska, z.s.

Finanční poradenství, osvěta a vzdělávání
pro zvlášť zranitelné spotřebitele

150 000 Kč

Diakonie ČCE - středisko Západní Čechy

Doma máme o penězích jasno

100 000 Kč

Národní ústav pro autismus, z.ú.

Hospodaření s penězi

80 000 Kč

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3