INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

YAN 0707iprosperitaSpolečnosti Procter & Gamble a Globus spustily projekt s názvem S malou pomocí k velké radosti na pomoc dětem v nouzi prostřednictvím Českého červeného kříže. Zakoupením produktů P&G (například Pampers, Lenor, Ariel nebo Gillette) v hypermarketech Globus může nákupem pomoci každý. 1 % z ceny nákupu poputuje prostřednictvím Českého červeného kříže k dětem, které to potřebují. Akce potrvá až do 19. dubna 2017.

Dle dat Českého statistického úřadu dosáhl v roce 2015 podíl osob ohrožených příjmovou chudobou 9,7 %, přičemž mezi nejohroženější skupiny patří děti a mládež do 18 let. Podíl osob ohrožených chudobou v této věkové skupině činí dokonce 15 %.

„Většina těchto rodin žije ve velmi špatných podmínkách a mnozí z nich, především matky s dětmi, se stávají klienty námi provozovaných sociálních zařízení. Často přicházejí bez jakýchkoliv prostředků a jsou v situaci, kde i nejmenší podpora typu poskytnutí oblečení, hygienických prostředků má pro ně velký význam. Jednorázová podpora však není vždy řešením, proto nabízíme klientům také služby důležité pro jejich další život, jako jsou pomoc při komunikaci s úřady a institucemi, učíme je správnému hospodaření či jim pomáháme získat zaměstnání,“ říká Miroslava Jirůtková, vedoucí Programového oddělení Úřadu ČČK.

S cílem pomoci nejpotřebnějším zahájili Český červený kříž, Procter & Gamble a Globus program S malou pomocí k velké radosti. Ambasadorkou se stala zpěvačka a modelka Jitka Boho, matka roční dcery Rosalie.

Od 9. února do 19. dubna bude dětem věnováno 1 % z ceny výrobků P&G zakoupených v obchodech Globus. Do programu jsou zahrnuty například plenky Pampers, vložky Always, produkty vlasové péče Head & Shoulders a Pantene, výrobky pro péči o domov a o tkaniny Ariel, Bonux, Lenor a Jar nebo produkty pro muže Old Spice a Gillette.

„Procter & Gamble v Čechách aktivně podporuje místní komunity, ve kterých žijeme a pracujeme. I prostřednictvím iniciativy, kterou dnes ve spolupráci s Českým červeným křížem a Globusem spouštíme, P&G pokračuje ve svých úkolech společenské odpovědnosti a pomůže dětem nejen finančně, ale i svými produkty. Pro ty nejmenší doručíme mimo jiné plenky Pampers a zubní kartáčky a pasty Oral-B,“ řekl Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

„Vždy se velmi rádi zapojujeme do smysluplných charitativních akcí. Troufnu si říct, že je dokonce naší povinností podělit se o náš úspěch s těmi, kteří takové štěstí nemají. Naši zákazníci nás v tom podporují a angažují se společně s námi. Tato iniciativa ve spolupráci s Českým červeným křížem a Procter & Gamble je pro nás obzvláště důležitá, protože pomůže těm nejpotřebnějším dětem,“ vysvětluje Pavla Hobíková, vedoucí externí komunikace Globus.

Jitka Boho zve všechny, aby se k ní přidali a zapojili se v hypermarketech Globus do iniciativy S malou pomocí k velké radosti. „Každý může pomoci zařídit dětem v nouzi útulný domov. Jako matky se mě toto téma velmi dotýká a vím, jak je důležité poskytnout dítěti vše pro jeho šťastnou budoucnost. Nyní můžeme všichni úplně jednoduše během běžného nákupu udělat velkou radost dětem,” vysvětluje Jitka Boho.

Vybrané finanční prostředky budou určeny na podporu dětí žijících v azylových domech Českého červeného kříže v Berouně, Jičíně, Kladně a Svitavách, kde podpoří jejich zdravý a šťastný růst.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3