Pražská zoologická zahrada se dlouhodobě zasluhuje o ochranu ohrožených druhů na mnoha místech světa. Nyní jim v tomto snažení pomůže i společnost ALIMPEX FOOD, a. s., jež se zapojila do in-suite projektů, na nichž se jedna z pěti nejoceňovanějších zoologických zahrad podílí. Pomocí nového produktu značky Krajanka s názvem Krajanka Zoo pomůže ALIMPEX FOOD s financováním ochrany ohrožených druhů živočišné říše. Dezert určený především dětem se na pultech obchodů již objevuje od počátku ledna.
Nová řada smetanových, čokoládových a vanilkových pochoutek pro děti bude prodávána ve třech designech. Ty vycházejí z druhů zvířat, která Zoo Praha dlouhodobě chrání v oblastech jejich přirozeného výskytu (tzv. ochrana in-situ). Na obalech dezertu jsou graficky zpracováni hrdinové tří z nich - kůň Převalského, gorila nížinná, nebo gaviál indický.
Z každého prodaného kelímku věnuje společnost ALIMPEX FOOD, a. s. 0,10 Kč na podporu ochrany přirozeného domova příslušného druhu. „Krajanka ZOO nejenže přispívá na tři naše významné projekty - návrat koní Převalského do Vnitřní Asie, ochranu gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe, ale také přispívá k informování české veřejnosti, zejména dětí. To je opravdu skvělé a současně jedinečné spojení. Jsme společnosti ALIMPEX velice vděčni a věříme, že Krajanka ZOO bude na trhu úspěšná,“ oceňuje spolupráci ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
V produktech Krajanka ZOO navíc konzumenty určitě potěší snížené množství cukru, než je v tomto segmentu obvyklé. Jsou proto vhodné i pro děti, kterým se zajisté budou líbit nejen obrázky na obalu, ale zároveň si pochutnají na zdravější verzi svačiny či snídaně.
Veškeré reklamní materiály, včetně krátkých edukativních videí, byly předem pečlivě konzultovány s odborníky ze Zoo Praha. Tato videa jsou pojata zábavnou formou a vyprávějí o třech zobrazených zvířatech.
Příznivci Zoo Praha mohou její projekty podpořit také pomocí sbírkového konta „Pomáháme jim přežít“ s číslem 43–6804660247/0100, nebo prostřednictvím příspěvků z DMS. Cena jednorázové DMS je 30, 60 nebo 90 Kč, na projekt pak putuje částka 29, 59 nebo 89 Kč. Zájemci mohou využít také variantu trvalého příkazu (každý měsíc se zvolená částka automaticky zašle na konto Zoo Praha), a to na všechny uvedené částky. Tvar SMS zprávy je DMS OHROZENEDRUHY XX (XX = zvolená částka) a zasílá se na číslo 87 777.
Děkujeme, že nám pomáháte pomáhat!
(tz)