INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

4 KMB7647 export webPražská zoologická zahrada se dlouhodobě zasluhuje o ochranu ohrožených druhů na mnoha místech světa. Nyní jim v tomto snažení pomůže i společnost ALIMPEX FOOD, a. s., jež se zapojila do in-suite projektů, na nichž se jedna z pěti nejoceňovanějších zoologických zahrad podílí. Pomocí nového produktu značky Krajanka s názvem Krajanka Zoo pomůže ALIMPEX FOOD s financováním ochrany ohrožených druhů živočišné říše. Dezert určený především dětem se na pultech obchodů již objevuje od počátku ledna. 


Nová řada smetanových, čokoládových a vanilkových pochoutek pro děti bude prodávána ve třech designech. Ty vycházejí z druhů zvířat, která Zoo Praha dlouhodobě chrání v oblastech jejich přirozeného výskytu (tzv. ochrana in-situ). Na obalech dezertu jsou graficky zpracováni hrdinové tří z nich - kůň Převalského, gorila nížinná, nebo gaviál indický.

Z každého prodaného kelímku věnuje společnost ALIMPEX FOOD, a. s. 0,10 Kč na podporu ochrany přirozeného domova příslušného druhu. „Krajanka ZOO nejenže přispívá na tři naše významné projekty - návrat koní Převalského do Vnitřní Asie, 2 3D ZOO vanilkovy 130g krem 08 webochranu gaviálů na indické řece Čambal a pomoc gorilám i dalším ohroženým druhům ve střední Africe, ale také přispívá k informování české veřejnosti, zejména dětí. To je opravdu skvělé a současně jedinečné spojení. Jsme společnosti ALIMPEX velice vděčni a věříme, že Krajanka ZOO bude na trhu úspěšná,“ oceňuje spolupráci ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.

V produktech Krajanka ZOO navíc konzumenty určitě potěší snížené množství cukru, než je v tomto segmentu obvyklé. Jsou proto vhodné i pro děti, kterým se zajisté budou líbit nejen obrázky na obalu, ale zároveň si pochutnají na zdravější verzi svačiny či snídaně.

Veškeré reklamní materiály, včetně krátkých edukativních videí, byly předem pečlivě konzultovány s odborníky ze Zoo Praha. Tato videa jsou pojata zábavnou formou a vyprávějí o třech zobrazených zvířatech.
Příznivci Zoo Praha mohou její projekty podpořit také pomocí sbírkového konta „Pomáháme jim přežít“ s číslem 43–6804660247/0100, nebo prostřednictvím příspěvků z DMS. Cena jednorázové DMS je 30, 60 nebo 90 Kč, na projekt pak putuje částka 29, 59 nebo 89 Kč. Zájemci mohou využít také variantu trvalého příkazu (každý měsíc se zvolená částka automaticky zašle na konto Zoo Praha), a to na všechny uvedené částky. Tvar SMS zprávy je DMS OHROZENEDRUHY XX (XX = zvolená částka) a zasílá se na číslo 87 777.

Děkujeme, že nám pomáháte pomáhat!

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3