Od února najdou zákazníci v prodejnách dm u vybraných výrobků nové regálové etikety se zeleným označením. Zelená barva regálových etiket zákazníky jednoduše navede k produktům připívajícím k trvalé udržitelnosti. Nově budou přímo na regálových etiketách také jednotně a přehledně označeny výrobky bio, vegan či bez lepku.
Zelené etikety zákazníky jednoduše navedou k produktům přispívajícím k trvalé udržitelnosti.
Více než 1.500 produktů v prodejnách dm má od února zeleně zabarvenou regálovou etiketu. Cílem je zjednodušení orientace zákazníků a motivace ke koupi produktů přispívajících k trvalé udržitelnosti. „Abychom mohli zušlechťovat potřeby zákazníků, musíme jim dát k dispozici dostatek informací. Již delší dobu zaznamenáváme rostoucí počet dotazů našich zákazníků, kteří se na přínos jednotlivých výrobků životnímu prostředí ptají a těžce se orientují v jednotlivých, na výrobcích uvedených certifikátech, což pro nás bylo signálem pro větší podporu i v naší komunikaci,“ uvádí jednatelka Martina Horká.
Po pečlivém zvážení tak společnost dm vybrala více než 1.500 produktů přispívajících k trvalé udržitelnosti a ty označila zelenou etiketou. Podmínkou bylo, aby produkty měly některý z následujících 13 certifikátů: BDIH, Bio – Produkt ekologického zemědělství, BIO (DE), CPK, Der blaue Engel, ECOCERT, Ecolabel, EU-Biologo, FSC, MSC, NaTrue, Naturland či PEFC.
Kromě produktů s výše zmíněnými certifikáty zařadila dm mezi „zelené“ produkty také výrobky značek Ecover, Frosch, Yellow & Blue, Method, Feel Eco a Poliboy. Zmiňované značky zohledňují při výrobním cyklu produktů zásady trvalé udržitelnosti a dbají na snižování dopadů těchto produktů na životní prostředí.
Zákazníci se dozvědí na první pohled, zda je výrobek bio, vegan nebo bez lepku. Jelikož se alternativní životní styly těší stále větší oblibě, rozhodla se dm již před časem ulehčit zákazníkům orientaci a označovat produkty typu bio, vegan a bez lepku v reklamních materiálech. Nyní budou tyto výrobky označeny přehledně a jednotně také přímo na regálových etiketách. Označení výrobků novými etiketami je dalším logickým krokem ke zjednodušení orientace a zpříjemnění nakupování zákazníkům.
„Je potěšitelné, že se zákazníci o původ a složení výrobků zajímají mnohem více než dříve. Pokud nový způsob označování poskytne těm zákazníkům, kteří třeba dosud v označeních tápali, požadovanou orientaci, budeme rádi, pak má tato naše komunikace smysl,“ dodává Martina Horká.
Nádoba na bioodpad inspiruje věrné zákazníky k pečlivějšímu třídění odpadu
Trvalá udržitelnost a odpovědné chování jsou nejen jedním z pilířů filozofie společnosti dm, ale tato témata se různou formou každoročně promítají také do komunikace v rámci dlouhodobé kampaně „Už dnes myslíme na zítřek“. Pomocí ní se dm snaží edukovat zákazníky a přimět je k zamyšlení nad dopady jejich chování na životní prostředí. V rámci kampaně nabídne dm svým zákazníkům výměnou za věrnostní body již podruhé nádobu na bioodpad, která se v loňské kampani setkala s mimořádným zájmem.
Více informací o novém regálovém značení se dozvíte na www.dm.cz/zelene-etikety.
O společnosti dm drogerie markt Česká republika
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 224 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer, Martina Horká a Markéta Kajabová. Celkem v dm pracuje 2.830 spolupracovníků. V obchodním roce 2016/2017 vykázala dm v České republice obrat ve výši 8,527 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, DAS gesunde PLUS, Denkmit, SUNDANCE, Visiomax, dmBio či nejnovější dm značku trend IT UP.