INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

ag cČástku 400.000 korun letos věnuje Dárcovský fond AGC Automotive Czech na podporu a rozvoj neziskových projektů v regionu, především na Teplicku. Firma se zaměřuje hlavně na podporu sportovních, kulturních a sociálních aktivit v okolí výrobního závodu nebo akcí, na nichž se podílejí zaměstnanci.

Většinu peněz již firma rozdělila, zbylých více než 100.000 ještě věnuje na projekty do konce letošního roku. Mimo to firma každý rok věnuje desítky až stovky tisíc korun na podporu technického vzdělávání, například soutěž pro aktivní nadané studenty Technowizz.

Generální ředitel AGC Automotive Czech Luděk Steklý: „Náš výrobní závod je již téměř 100 let součástí tohoto regionu, což je do určité míry závazek. Proto bereme jako přirozené, že vedle péče o naše zaměstnance chceme část našeho úspěchu přenášet i do regionu, ve kterém dlouhodobě působíme. Jednou z cest je podpora a posilování sportovního, kulturního a sociálního života na Teplicku pomocí našeho Dárcovského fondu AGC Automotive Czech. I díky tomu patříme v oblasti společenské odpovědnosti dlouhodobě k oceňovaným firmám.“

Dárcovský fond AGC Automotive Czech se při podpoře regionu zaměřuje především na malé projekty, kterým poskytuje podporu ve výši jednotek či nízkých desítek tisíc korun. V letošním roce tak firma například podpořila nákup plaveckých pomůcek v Teplicích, spolek pořádající turnaje v dámě, psí útulek, Domov důchodců v Bystřanech a desítky dalších organizací a projektů. „Letos jsme podpořili nebo ještě podpoříme různé aktivity v regionu částkou 400.000 korun. Věřím, že budeme moci podporovat neziskové projekty v podobném rozsahu i v dalších letech,“ doplnil Luděk Steklý. Dárcovský fond AGC Automotive Czech spravuje Ústecká komunitní nadace.

Firma za příkladné chování v oblasti společenské odpovědnosti získala několik ocenění. Vloni to bylo například vítězství v soutěži Cena hejtmana Ústeckého kraje za společenskou odpovědnost nebo speciální cenu za zaměstnaneckou HELP linku v rámci soutěže TOP Odpovědná firma. Pravidelně se také AGC Automotive Czech zařazuje mezi oceňované zaměstnavatele.

AGC Automotive Czech v Chudeřicích je největším závodem na výrobu autoskel skupiny AGC a jedním z největších a nejkomplexnějších v Evropě. Zaměstnává zhruba 2000 lidí. Skupina AGC je největším světovým výrobcem plochého skla. AGC Automotive Czech dodává automobilová skla pro všechny největší světové automobilky, vedle Mercedesu jsou to jednotlivé značky koncernů Volkswagen, BMW, Škoda, GM, FORD, Renault, Toyota, Peugeot, Citroën, Suzuki, Fiat a další. Každé šesté auto nově vyrobené v Evropě je kompletně zaskleno z chudeřické AGC Automotive Czech.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3