INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

kla unZdravotní klauni rozdávají smích a radost dětem hospitalizovaným v nemocnicích a klientům v domovech pro seniory. ŠKODA AUTO projekt Zdravotní klaun podporuje finančně i zapůjčením čtyř vozů v rámci strategie společenské odpovědnosti.

ŠKODA AUTO pokračuje v partnerství a podpoře projektu Zdravotní klaun, v jehož rámci navštěvují speciálně vyškolení a certifikovaní klauni děti hospitalizované v nemocnicích po celé České republice. Úsměvem a rozptýlením jim zde pomáhají překonat nelehké období.

„Podpora znevýhodněných dětí je součástí strategie společenské odpovědnosti ŠKODA AUTO ́ForFuture ́ a jsme hrdí na to, že po boku zdravotních klaunů stojíme již od roku 2002. Léčba úsměvem a dobrou náladou totiž pomáhá i u těch nejtěžších a dlouhodobých onemocnění, a to nejen u malých pacientů, ale i jejich rodičů,“ říká Bohdan Wojnar, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO zodpovědný za oblast lidských zdrojů.

ŠKODA AUTO je stabilním partnerem neziskové organizace Zdravotní klaun již 17. rokem, i letos ji podpořila finančně a celoroční zápůjčkou vozidel. Zástupci projektu si v MladéBoleslavi převzali symbolický šek na částku 500 000 Kč. Vedle toho jim pomáhají také pestře označené vozy ŠKODA, kterými klauni jezdí po celé České republice na své návštěvy. V rámci projektu nyní pracuje 86 speciálně vyškolených Zdravotních klaunů, kteří navštěvují děti v celkem 62 nemocnicích, specializovaných léčebnách a zařízeních a ve vážných případech i v domácnostech. Zejména u dlouhodobě hospitalizovaných dětí s vážnější diagnózou je rozptýlení a zlepšení nálady velmi vítaným a účinným doplňkem léčby.

Nejen děti, ale i jejich rodiče, zdravotní sestřičky či lékaři bývají vtaženi do netradiční klaunské „vizity“, na jejímž konci je atmosféra na oddělení mnohem veselejší a optimističtější. Podobně pozitivní účinky mají klauniády také v domovech pro seniory, kterým pomáhají od pocitů osamění či apatie. V letošním roce se už takto uskutečnilo přes 3 800 klauniád pro více než 70 000 dětí a seniorů.

„Dlouhodobástabilní podpora ze strany společnosti ŠKODA AUTO je pro nás velice důležitá, umožňuje nám pokračovat v našich závazcích pravidelných klauniád v téměř stovce zařízení po celé České republice a rozvíjet nové specializované projekty, díky kterým se Zdravotní klauni dostávají ještě blíž a na delší dobu k dětem se závažnými onemocněními. Každým rokem si dáváme za cíl rozdávat radost a chuť do života tam, kde se jí nedostává, více trpícím, než tomu bylo v uplynulém období. A právě to se nám daříi díky stálé podpoře ŠKODA AUTO,“ říká ředitelka dobročinné organizace Zdravotní klaun, Kateřina Slámová Kubešová.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3