INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Makro_logoSpolečnost MAKRO Cash & Carry ČR otevřela novou pozici Head of Customer Management Asia − Vietnam v souvislosti s posílením zákaznické komunikace cílené na vietnamské maloobchodníky. Pozici od 1. 10. zastupuje Vo Van Nam, který dosud pracoval ve funkci Head of Supply Chain Management pro METRO Cash & Carry Vietnam v Ho Či Minově městě.

Zákaznická skupina nezávislých maloobchodníků generuje přibližně jednu třetinu celkového obratu velkoobchodního řetězce MAKRO. Mezi maloobchodníky MAKRO se Vietnamci podílejí asi na 18 % prodejů. Za období od ledna do dubna 2011 zaznamenalo MAKRO oproti roku 2010 nárůst prodejů ve skupině vietnamských maloobchodníků o 13,4 %.

Úkolem pana Vo Van Nam je rozvíjet obchodní vztahy s asijskými a vietnamskými zákazníky v ČR i SR a koordinovat vnitřní procesy mezi příslušnými odděleními MAKRO Cash & Carry při zavádění nových projektů na podporu této zákaznické skupiny. Ty zahrnují tvorbu vhodného sortimentu, marketingovou podporu a cenovou politiku. Důležitým úkolem bude posílit existující tým vietnamských zákaznických konzultantů, kteří v tuto chvíli působí na zákaznických pultech v MAKRO Plzeň, Praha-Stodůlky, Praha-Průhonice, Karlovy Vary, Ústí nad Labem a Liberec. Ve všech pobočkách s výjimkou Českých Budějovic, Olomouce a Zlína MAKRO disponuje sítí obchodních zástupců, kteří udržují kontakty s vietnamskými maloobchodníky a aktivně vyhledávají vietnamské zákazníky v terénu.

Vietnamští maloobchodníci jsou úspěšní díky dlouhé otevírací době, širokému sortimentu a příznivým cenám. MAKRO pro ně připravuje speciální programy a nabídky, jež odpovídají jejich specifickým potřebám. Dobrým příkladem je oblíbený vzdělávací kurz Maloobchodní akademie, vedený ve vietnamštině. MAKRO prostřednictvím svých maloobchodních specialistů, které má k dispozici ve všech pobočkách, pomáhá s rekonstrukcí obchodů a pořádá specifická produktová školení. Na vietnamské zákazníky jsou orientovány i vybrané nabídkové katalogy, včetně akčních nabídek ve formě e-mailů a SMS zpráv.

Vo Van Nam

Vystudoval Asijský technologický institut, Moskevskou chemicko-technologickou univerzitu a ruštinu a angličtinu na hanojské univerzitě cizích jazyků. Na své předchozí pozici ve Vietnamu Vo Van Nam řídil provoz šesti platforem a skladišť a zajišťoval plynulé zásobování třinácti velkoobchodních poboček METRO Cash & Carry Vietnam produkty od více než 1 600 dodavatelů. Pro METRO Cash & Carry Vietnam pracuje od roku 2003, předtím působil například ve společnosti ExxonMobil Unique Vietnam Co. Ltd. nebo na vietnamském ministerstvu stavebnictví. Je ženatý, má dvě děti.

***

METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává íce než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro více informací prosím navštivte www.metrogroup.de.

V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které vedle nabídky sortimentu na míru podporuje i nadstavbovými službami.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3