INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Britská společnost Brandbank oznámila vstup do České republiky. V rámci svých plánů na dlouhodobé aktivity v České republice firma otevřela v Praze svou centrálu, kde společně s novými kancelářemi investovala také do vlastního fotografického studia a nových skladových prostor. Brandbank rovněž přijal první nové zaměstnance.

Příchod společnosti Brandbank výrazně urychlí rozvoj on-line nakupování v České republice. Brandbank stál před deseti lety u počátku rozvoje on-line obchodování řetězce Tesco ve Velké Británii. Díky tomu společnost nedávno vyhrála v tendru zakázku na rozvoj on-line obchodování řetězce Tesco také v České republice. V současné době má Brandbank v České republice několik významných zákazníků, vedle řetězce Tesco je to také síť cash and carry obchodů Makro.

Oblast on-line obchodování (eCommerce) v České republice velmi rychle roste. Zkušenosti a služby společnosti Brandbank jsou pak nezbytné k tomu, aby obchodní řetězce byly připraveny na dnešní zákazníky, kteří stále více používají "vícekanálový" způsob nakupování. Brandbank pomáhá firmám k růstu prodejů, zvyšování efektivity a zároveň snižuje míru nevyužitých příležitostí díky tomu, že vytváří a shromažďuje profesionálně elektronicky zpracované fotografie produktů a informace o nich. Zároveň zajišťuje distribuci těchto dat ve správný čas na správné místo.

Brandbank zajišťuje nyní i českým obchodníkům tzv. "one-stop-shop" služby. Obchodníci si tak mohou velmi jednoduše na jednom místě zajistit vytvoření profesionálních fotografií a další informace o svých produktech v digitální podobě. Poté mohou tato data velmi jednoduše a rychle využívat v mnoha oblastech podnikání - pro rozvoj on-line obchodování, pro mobilní nákupní aplikace, distribuovat je svých obchodním partnerům a zákazníkům, nebo je využít v rámci merchandisingu a propagace.

"Vidíme Českou republiku jako strategický trh a to podpořilo naše investiční rozhodnutí," řekl Sean Wilkins, ředitel pro mezinárodní rozvoj Brandbank. "Rozšíření do České republiky nám umožní poskytovat ještě lepší služby našim zákazníkům. Vyrostli jsme na velmi vyspělých trzích, kde je on-line nakupování velmi sofistikované. Věříme, že budeme v této oblasti hrát důležitou roli také v České republice tím, že poskytneme naprosto novou úroveň v rychlosti a účinnosti obchodníkům, kteří chtějí nejen prodávat více on-line, ale chtějí také chytřeji řídit informace o svých produktech."

Brandbank přináší českým obchodníkům mnoho výhod:

- řízení prodejů pomocí elektronického přenosu informací a fotografií produktů do on-line obchodů prodejcům

- zrychlení uvádění nových produktů na trh, jejich propagace prostřednictvím vždy aktuálních informací a obrázků produktů

- úspora nákladů při využívání těchto informací a obrázků pro propagaci produktů, úspora v oblasti, kde je tradičně obtížné řídit své náklady

Vysvětlivky

Vícekanálové nakupování - odkazuje na spotřebitele, kteří využívají jak on-line, tak také in-store nakupování.

O Brandbank

Mezi naše zákazníky patří společnosti Asda-Walmart, Booker, Boots, Makro, Musgrave, Sainsbury's, Tesco a Waitrose. Již více než 12 let jsme úspěšní na světově nejrozvinutějším online trhu s potravinami, a nyní tuto naši zkušenost a know-how přinášíme na nové trhy. S našimi kancelářemi, studii a skladovými prostorami se naše mezinárodní přítomnost neustále rozšiřuje a nyní nás najdete ve Velké Británii, Irsku a České republice, společně s dalšími zastoupeními v Indii, na Filipínách a v Thajsku.

(tz)

Slovo ke dni

  • Záchrana řízkem Hudera a syn

    Znáte to. Jste soustředění na svoji práci, letíte za splněnými KPI. A pak zapomenete na to zásadní. Dotankovat energii. Ne autu, ale sobě. A vzpomenete si na to dávno po poledni. To je pak štěstí, když vyrážíte na vánoční setkání s výjimečným člověkem. Tomáš Hudera rozhodně nasytí vaši duši. A jak tak uklidňujete myšlenky, v té lahodné vůni vznášející se prodejnou a jídelnou se najednou rozpomenete, že jste od sedmé ráno nejedli, že vám žaludek dělá nespokojené kotrmelce a úpí hlady. Jak se říká, líná huba, holé neštěstí. Nedalo mi to. Ptám se, jestli náhodou nezbyl nějaký řízeček. Tomáš se na mě podívá, zdvihne obočí a povídá: A to jsi mi to nemohla říct před půl hodinou, když jsme si volali, zrovna řízky většinou nezbývají. No, já si na ten hlad prostě nevzpomněla, krčím rameny. Pokývá Tomáš souhlasně hlavou a dodá, že se mu to občas...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3