INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

14 UFfw2RCidvTechnowizz, projekt společnosti AGC Automotive Czech na podporu technického rozvoje středoškoláků, obsadil 2. místo mezi projekty pomáhajícími okolí v soutěži TOP Odpovědná firma 2020.

AGC Automotive Czech tak získala titul TOP Odpovědná firma podporující okolí. Technowizz si klade za cíl přitáhnout k technice talentované mladé studenty, kteří se v rámci soutěže podílejí na řešení reálných úkolů z provozu firmy. Největší výrobce autoskel v Česku soutěž podporuje stovkami tisíc korun ročně již několik let. V roce 2018 získala firma AGC Automotive Czech ve stejné soutěži ocenění za Help linku, která podporuje zaměstnance v tíživých situacích.

První místo v kategorii firem podporujících okolí získala společnost GZ Media za projekt Kroužky Robotika je hra. Na třetím místě za AGC Automotive Czech se umístila společnost ŠKODA AUTO za projekt Nadační fond ŠKODA AUTO – partnerství pro rozvoj regionu.

Luděk Steklý, člen představenstva AGC Automotive Czech: „Výroba špičkových autoskel stojí a padá s kvalitními technicky vzdělanými lidmi. Roboti mohou část monotónních činností nahradit, ale nikdy nenahradí kreativní technické myšlení. Snažíme se soutěží Technowizz dlouhodobě tyto schopnosti a dovednosti v mladých lidech probudit a rozvíjet. Jsem rád, že se nám dostalo uznání i od odborníků v oblasti společenské odpovědnosti. Věřím, že i přes těžké období, kterým celý automobilový průmysl prochází, budeme i nadále moci přinášet výzvy pro mladé technicky nadané studenty.“

Soutěž Technowizz firma AGC Automotive Czech poprvé vyhlásila v roce 2016 a organizačně přitom spolupracuje s Ústeckou komunitní nadací. Partnery soutěže jsou také Technická univerzita v Liberci a Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem. Soutěž oslovuje technické střední školy nejen z Ústeckého, ale také Libereckého a Středočeského kraje. Úkolem studentů je ve tříčlenných týmech a s pomocí svého pedagoga navrhnout řešení konkrétního problému, se kterým se výrobce autoskel potýká. Své řešení pak tým studentů prezentuje manažerům AGC Automotive Czech. Vhodné řešení se pak implementuje do výroby.

(tz)


TOP Odpovědná firma je jednou z nejprestižnějších soutěží svého druhu v zemi. Posuzuje firmy v zemi z pohledu udržitelnosti a společenské odpovědnosti. Jde o jediný rating svého druhu v ČR. Je určený firmám všech velikostí a oboru působení. 55 nezávislých porotců z akademické sféry, médií, neziskového i komerčního sektoru, ale i z řad významných osobností, které se aktivně podílejí na rozvoji kultury podnikání v ČR, vybíralo z více než 60 společností a 125 strategií a projektů ty, které jsou svým přístupem k tématům odpovědnosti a udržitelnosti výjimečné.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3