INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Triglav pojišťovna připravila nový produkt určený pro provozovatele bioplynových stanic. Reaguje tím na rozvoj výroby energie z obnovitelných zdrojů na tuzemském trhu. Speciální pojištění kryje rizika spojená s provozem biotechnologií a chrání proti finančním ztrátám při poruše kogenerační jednotky. Provozovatelé nové pojištění vítají, mimo jiné jim totiž usnadní financování projektů bioplynových stanic.

Nový pojistný produkt Triglav pojišťovny je vytvořen přesně na míru provozovatelům bioplynových stanic. V jeho rámci si mohou firmy v jedné smlouvě sjednat jak pojištění majetku včetně technických rizik, tak pojištění přerušení provozu bioplynové stanice. Firmy si navíc mohou pojistit přesně ta rizika, která provoz jejich zařízení a technologií nejvíce ohrožují.

„Náš produkt se snaží komplexně pokrýt všechna rizika, s nimiž musí majitel bioplynové stanice počítat. Provozovatele například nejvíce ohrožují poruchy kogenerační jednotky, která je klíčovou součástí pro ekonomiku bioplynové stanice. Každé přerušení jejího provozu totiž znamená pro majitele stanice velké finanční ztráty, " uvedl Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Výrobu energií z obnovitelných přírodních zdrojů čeká v České republice velký rozvoj. Díky našemu pojištění si mohou provozovatelé bioplynových stanic zajistit i lepší financování výstavby svých projektů," doplnil Baný.

Produkt Triglav pojišťovny v sobě kromě pojistné ochrany nejrůznějších rizik zahrnuje i pojištění odpovědnosti z provozu a vlastnictví bioplynové stanice, a to včetně vady výrobku. Již v základní nabídce je pojistný limit stanoven na 1 milion korun a lze jej dále navyšovat. V případě sjednání smlouvy na pojistné krytí rizika povodně, zahrnuje toto pojištění i riziko zaplavení kejdou až do výše 200 tisíc korun. Oproti jiným podnikatelským pojištěním jsou v tomto produktu navíc zdarma zahrnuta rizika působení kouře a aerodynamického třesku.

Provozovatelé a realizační firmy specializované pojištění pro bioplynové stanice vítají. „Kvalitní pojištění bioplynové stanice i všech technologií je důležité především při financování projektu pomocí úvěru. Pro banky je totiž krytí v podobě specializovaného pojištění nezbytné," sdělil Antonín Tušla, jednatel společnosti BioGaz, která se zabývá projektováním a výstavbou bioplynových stanic. „Díky našim dlouhodobým zkušenostem s budováním bioplynových stanic se naštěstí s žádnými problémy nesetkáváme. Vítáme však možnost sjednat si pojištění šité na míru našim potřebám. Chráníme tím sebe i investora proti případným finančním ztrátám," dodal Tušla.

(tz)

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3