Ing. Filip Kühnel, generální ředitel OREA HOTELS, jmenoval důvody, proč se vedení společnosti rozhodlo pro MAKRO: „Především jde o projekt ‚ušitý na míru', kdy MAKRO je schopno plnit objednávky na základě našich reálných potřeb. Výhodou je celorepubliková dostupnost služeb MAKRO, což pro nás znamená, že se můžeme spolehnout na vysokou kvalitu surovin za stabilní ceny. Máme k dispozici systémové řešení, které umožňuje kontrolu vnitřního stavu našich zásob. Objednávky tak mohou probíhat automaticky na základě reálné spotřeby, což pro nás představuje optimalizaci skladových zásob. Jedná se zároveň o vhodné řešení pro naše frančízové partnery, jejichž podíl síť OREA HOTELS posiluje."
V letošním roce MAKRO vybudovalo nový tým Péče o klíčové zákazníky, tzv. Key Account Management, a jeho vedením pověřilo Jiřího Nehasila. „Práce našeho oddělení se soustřeďuje na takové zákazníky, jejichž požadavky a potřeby přesahují běžný rámec služeb poskytovaných jednotlivými pobočkami MAKRO, a tak je musíme řešit na národní úrovni, nebo individuální péčí," vysvětluje Jiří Nehasil. „Nyní jsme schopni reagovat pružně a efektivně na požadavky zákazníků, kteří mají velký obrat nebo potenciál. Považujeme za svůj velký úspěch, že se stáváme generálním dodavatelem veškerého sortimentu pro celý řetězec OREA HOTELS."
Společnost MAKRO již neprodává zboží pouze tradičním způsobem Cash & Carry. Čas i peníze svých zákazníků šetří vlastní zavážkovou službu MAKRO Distribuce, a to na základě elektronických nebo telefonických objednávek. Původně se MAKRO Distribuce soustředilo na závoz zboží především HoReCa zákazníkům, letos byla služba rozšířena také o sortiment pro kanceláře, od psacích potřeb přes občerstvení až po úklidové prostředky. Velký zájem je o závoz čerstvých ryb do hotelů a restaurací přímo z rybí platformy pro ČR v Čakovicích. Službu MAKRO Distribuce využívají v Čechách již tisíce zákazníků, meziroční nárůst oproti roku 2010 dosahuje 100 %.
OREA HOTELS představuje téměř 6000 připravených komfortních hotelových lůžek, 1200 pohodlných míst u prostřených stolů s překvapivě kvalitní současnou gastronomií, desítky prestižních mezinárodních ocenění, tisíce krásných zážitků našich vážených hostů a více než tisícovku profesionálů, pro které je potěšením o vás pečovat v největším českém hotelovém řetězci s více než 20 hotely v těch nejatraktivnějších lokalitách celé České republiky.
METRO Cash & Carry je zastoupeno 670 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 30 zemích. Společnost, která zaměstnává vice než 100 000 lidí, dosáhla v roce 2010 tržeb 31 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2010 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 290 000 lidí a provozuje přes 2 100 prodejen ve 33 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky, a obchodní domy Galeria Kaufhof.
Pro vice informací prosím navštivte: www.metrogroup.de.
V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu Drive-In. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.
Více na www.makro.cz
(tz)