INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem


LEO Express bilancuje první půlrok svého provozu. Zatímco začátek byl rozpačitý, březen přinesl zlom a druhé čtvrtletí je rekordní jak konzistentním růstem počtu svých cestujících, tak ekonomickými výsledky firmy. V červenci by LEO Express měl převézt svého půlmiliontého pasažéra.

„Od začátku roku jednoznačně rosteme v obsazenosti, padají rekordy v denním počtu cestujících, přestože se cenově nepodbízíme,“ řekl Leoš Novotný, generální ředitel společnosti LEO Express, a dodal: „Spoje míváme vyprodané nejen v pátek, jako tomu bylo ještě před dvěma měsíci, ale i jindy – čtvrtky, soboty, neděle. Ve špičkách proto nasazujeme zdvojené soupravy, které mají ve srovnání s Pendolinem či Regiojetem největší kapacitu na trase Praha-Ostrava.“ Během povodní zaznamenal LEO Express pokles v obsazenosti, která se ale rychle dostala opět nad průměr 70 %.

Jako velmi úspěšnou hodnotí společnost kampaň na podporu zákaznické karty, kterou si pořídilo přes deset tisíc lidí a ke spuštění je připraven věrnostní program.
LEO Express se díky svým nízkopodlažním a bezbariérovým vlakům stal oblíbeným dopravcem jak rodičů s kočárky, tak handicapovaných na vozíku. Uvnitř souprav LEO Express je pro obě skupiny připraven speciální prostor a sedadla. Vděčná je pro školní skupiny nabídka návštěvy kabiny strojvedoucího během cesty, a tak v posledních dvou měsících si tyto výlety vyzkoušely desítky školních skupin, které využívají i výhodné cenové nabídky pro organizované skupiny.
Stále je LEO Express i v evropském srovnání na špici rychlosti spuštění provozu všech svých souprav. Zatímco LEO Expressu to trvalo dva měsíce,  RegioJet i Pendolino potřebovali téměř rok. Podobná časová náročnost je patrná i v zahraničí, kdy například německému dopravci HKX trvalo kompletní spuštění dva roky stejně jako v Itálii společnosti NTV.
Na úspěšné druhé čtvrtletí má vliv nejen roční období spojené s větším cestováním, ale také řada produktových změn a konzistentně vysoká spokojenost zákazníků: „Z pravidelného monitorování spokojenosti cestujících plyne, že se pohybujeme kolem 85% spojenosti s našimi službami,“ dodává  Leoš Novotný. „Roste nám počet fanoušků na Facebooku rychlostí 70 lidí za den, za chvíli jich bude 19 tisíc. A i oni vidí pozitivní změny a oceňují je, tito zejména naše nové webové stránky.“ 

LEO Express spustil nový web, vylepšil rezervační systém a mobilní aplikace, spustil off-line zpravodajství ve vlacích a v cateringu se změny postupně spouštějí. Úspěšně byl dokončen pilotní provoz špičkového kávovaru s nabídkou několika druhů káv na palubě.

(tz)






Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3