Na celkem 550 outdoorových plochách se v červenci objeví značka BALAKRYL. Kampaní zahrnující billboardy, bigboardy a city light vitríny se BALAKRYL vrací do outdooru, tentokrát posílený o inovované receptury a s novou image. Za poslední roky totiž značka prošla několika procesy, které byly součástí dlouhodobé strategie „omlazení“ a komunikace v médiích je jejím přirozeným završením. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce BALAKRYL a zároveň posílení image značky i jednotlivých produktů. Díky použitému sloganu „Svět v lepších barvách“ kampaň připomíná i ekologické zaměření značky BALAKRYL. Varianty vizuálů poukazují na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů a bohatou paletu barevných odstínů.
Červencová outdoorová kampaň značky BALAKRYL zahrnuje 50 bigboardů s osvětlením na strategických a vysoce frekventovaných místech v Praze a Brně, dále 350 billboardů v centrech měst, ale i na hlavních tazích po celé České republice (mimo dálnice) a 150 city light vitrín s osvětlením při nákupních centrech Kaufland ve městech po celé České republice. Trojici vizuálů spojuje dominantní logo značky a slogan „Svět v lepších barvách“, který připomíná, že barvy BALAKRYL jsou krokem k lepšímu, zdravějšímu a hezčímu světu kolem nás, zkrátka „světu v lepších barvách“. Jednotlivé varianty vizuálů se liší vyobrazenými produkty a pozadím s různými podkladovými materiály, čímž BALAKRYL poukazuje na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů i na paletu barevných odstínů.
Kampaň v médiích je završením procesu omlazení, kterým značka BALAKRYL v posledních letech procházela. V roce 2010 jej zahájilapodrobná analýza produktového portfolia a spotřebitelský výzkum. Ještě tentýž rok proběhla modernizace loga, od roku 2010 značka používá také nový slogan „Svět v lepších barvách“. V následujícím roce BALAKRYL na provedené kroky navázal racionalizací produktových řad a novým designem obalů. V průběhu roku 2012 tak mohly být na trh postupně uvedeny výrobky v nových obalech. Zároveň probíhala intenzivní spolupráce s výzkumem a vývojem na modernizaci a kvalitativním zlepšení receptur následovaná rozsáhlým testováním v laboratořích PPG i s profesionálními lakýrníky a natěrači z ČR a SR. V letošním roce BALAKRYL představil vylepšené receptury výrobků. Podařilo se také spustit novou webovou stránku www.balakryl.cz. Ta zahrnuje například aplikaci WOODesigner, která umožní snadno si představit, jak budou u zákazníka doma vypadat jednotlivé podlahové laky z nabídky značky BALAKRYL. Dalším pomocníkem je pak aplikace Konfigurátor neboli „Pomocník pro výběr produktu“.
Jasná mise značky – kvalita neohrožující zdraví
Dominantním prvkem všech vizuálů je logo, které BALAKRYL používá od roku 2010. To v sobě spojuje modrou a zelenou, tedy barvy připomínající čistou vodu a jarní listy rostlin. Jejich kombinace tak připomíná ekologické zaměření značky a její trvale přátelský přístup k lidem a přírodě kolem nás. Vodou ředitelné nátěrové hmoty BALAKRYL šetří zdraví i životní prostředí. Jde o materiály špičkové kvality s tradičně vynikajícími aplikačními vlastnostmi a navíc i s minimálním obsahem těkavých látek. BALAKRYL je nejoblíbenější alternativou syntetických nátěrových hmot, což dokazuje i fakt, že je vedoucí značkou ve své kategorii. Slogan „Svět v lepších barvách“ jasně definuje misi značky a její odhodlání přinášet lidem kvalitu, která neohrožuje přírodu ani jejich zdraví. BALAKRYL je vlastníkem certifikátů na povrchovou úpravu hraček, pro kontakt s potravinami i známky o ekologické šetrnosti.
Značka Balakryl
Dnes již legendární značka nátěrových hmot Balakryl se zrodila v polovině 80. let min. století. Na konci roku 1985 byla zastavena výroba rozpouštědlových barev a výrobní program se zaměřil na ekologické disperzní nátěrové hmoty. Jejich raketový vzestup se datuje rokem 1987, kdy byla představena nová barva – Balakryl V 2045, která si brzy získala početnou obec zákazníků. Od 6. dubna 2009 patří značka Balakryl pod křídla americké společnosti PPG.
(tz)
Pro další informace, prosím, kontaktujte:
Marie Hodačová Šimonovská
Privilege PR
mobil: +420 777 840 414
tel.: +420 222 873 233
fax: +420 222 873 232
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Silvia Dyrcová
PPG Architectural Coatings Eastern Europe a.s.,
Brand Marketing Manager Balakryl & Johnstone' s
Mobile: +420 724 983 719
Tel. +420 222 333 717
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.