INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Na celkem 550 outdoorových plochách se v červenci objeví značka BALAKRYL. Kampaní zahrnující billboardy, bigboardy a city light vitríny se BALAKRYL vrací do outdooru, tentokrát posílený o inovované receptury a s novou image. Za poslední roky totiž značka prošla několika procesy, které byly součástí dlouhodobé strategie „omlazení“ a komunikace v médiích je jejím přirozeným završením. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce BALAKRYL a zároveň posílení image značky i jednotlivých produktů. Díky použitému sloganu „Svět v lepších barvách“ kampaň připomíná i ekologické zaměření značky BALAKRYL. Varianty vizuálů poukazují na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů a bohatou paletu barevných odstínů.

Červencová outdoorová kampaň značky BALAKRYL zahrnuje 50 bigboardů s osvětlením na strategických a vysoce frekventovaných místech v Praze a Brně, dále 350 billboardů v centrech měst, ale i na hlavních tazích po celé České republice (mimo dálnice) a 150 city light vitrín s osvětlením při nákupních centrech Kaufland ve městech po celé České republice. Trojici vizuálů spojuje dominantní logo značky a slogan „Svět v lepších barvách“, který připomíná, že barvy BALAKRYL jsou krokem k lepšímu, zdravějšímu a hezčímu světu kolem nás, zkrátka „světu v lepších barvách“. Jednotlivé varianty vizuálů se liší vyobrazenými produkty a pozadím s různými podkladovými materiály, čímž BALAKRYL poukazuje na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů i na paletu barevných odstínů.

Kampaň v médiích je završením procesu omlazení, kterým značka BALAKRYL v posledních letech procházela. V roce 2010 jej zahájilapodrobná analýza produktového portfolia a spotřebitelský výzkum. Ještě tentýž rok proběhla modernizace loga, od roku 2010 značka používá také nový slogan „Svět v lepších barvách“. V následujícím roce BALAKRYL na provedené kroky navázal racionalizací produktových řad a novým designem obalů. V průběhu roku 2012 tak mohly být na trh postupně uvedeny výrobky v nových obalech. Zároveň probíhala intenzivní spolupráce s výzkumem a vývojem na modernizaci a kvalitativním zlepšení receptur následovaná rozsáhlým testováním v laboratořích PPG i s profesionálními lakýrníky a natěrači z ČR a SR. V letošním roce BALAKRYL představil vylepšené receptury výrobků. Podařilo se také spustit novou webovou stránku www.balakryl.cz. Ta zahrnuje například aplikaci WOODesigner, která umožní snadno si představit, jak budou u zákazníka doma vypadat jednotlivé podlahové laky z nabídky značky BALAKRYL. Dalším pomocníkem je pak aplikace Konfigurátor neboli „Pomocník pro výběr produktu“.

Jasná mise značky – kvalita neohrožující zdraví

Dominantním prvkem všech vizuálů je logo, které BALAKRYL používá od roku 2010. To v sobě spojuje modrou a zelenou, tedy barvy připomínající čistou vodu a jarní listy rostlin. Jejich kombinace tak připomíná ekologické zaměření značky a její trvale přátelský přístup k lidem a přírodě kolem nás. Vodou ředitelné nátěrové hmoty BALAKRYL šetří zdraví i životní prostředí. Jde o materiály špičkové kvality s tradičně vynikajícími aplikačními vlastnostmi a navíc i s minimálním obsahem těkavých látek. BALAKRYL je nejoblíbenější alternativou syntetických nátěrových hmot, což dokazuje i fakt, že je vedoucí značkou ve své kategorii. Slogan „Svět v lepších barvách“ jasně definuje misi značky a její odhodlání přinášet lidem kvalitu, která neohrožuje přírodu ani jejich zdraví. BALAKRYL je vlastníkem certifikátů na povrchovou úpravu hraček, pro kontakt s potravinami i známky o ekologické šetrnosti.

Značka Balakryl

Dnes již legendární značka nátěrových hmot Balakryl se zrodila v polovině 80. let min. století. Na konci roku 1985 byla zastavena výroba rozpouštědlových barev a výrobní program se zaměřil na ekologické disperzní nátěrové hmoty. Jejich raketový vzestup se datuje rokem 1987, kdy byla představena nová barva – Balakryl V 2045, která si brzy získala početnou obec zákazníků. Od 6. dubna 2009 patří značka Balakryl pod křídla americké společnosti PPG.

(tz)

 

 

 

 

 

 

 

Pro další informace, prosím, kontaktujte:

 

 

Marie Hodačová Šimonovská

 

Privilege PR

 

mobil: +420 777 840 414

 

tel.: +420 222 873 233

 

fax: +420 222 873 232

 

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Silvia Dyrcová
PPG Architectural Coatings Eastern Europe a.s.,

 

Brand Marketing Manager Balakryl & Johnstone' s

 

Mobile: +420 724 983 719
Tel. +420 222 333 717

 

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

 

 

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Březen 2025

INZERCE

Partneři

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3