INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Vocilka_plakat_A1_keySpolečnost BILLA uvedla v dubnu na trh novou privátní značku v sortimentu masa a masných výrobků. S označením Vocílka najdou zákazníci v prodejnách tohoto řetězce hovězí, vepřové a kuřecí maso a také řadu speciálních uzenin. U takto označeného masa BILLA garantuje, že pochází výhradně z českých chovů, je maximálně čerstvé a pečlivě kontrolované od porážky, přes opracování až po porcování. Značka byla vyvinuta speciálně pro český trh a české zákazníky. BILLA jejím zavedením pokračuje v politice aktivní podpory místních zemědělců. Dlouhodobě jim pomáhá také prostřednictvím svých dalších projektů, jako je spolupráce s Agrární komorou ČR a prodej produktů českých farmářů v prodejnách BILLY na celostátní i regionální úrovni.

„Podpořit české zemědělce pro nás znamená prodávat jejich produkty, a to přesně děláme," řekl Jaroslaw Szczypka, generální ředitel společnosti BILLA. „Zároveň je nutné vyzdvihnout mimořádnou kvalitu českých chovů, které se nikdy nepotýkaly s žádnými závažnějšími skandály ani potížemi," dodal.

Z etiket masa s logem Vocílka zákazníci získají detailní informace. U hovězího masa jde například o všechny údaje o zvířeti od věku a původu až po místo porážky. Uzeniny Vocílka, mezi kterými jsou různé druhy šunky, salámů a také například Vídeňské minipárečky, dodávají čeští zpracovatelé. Všechny jsou vyrobeny podle místních tradičních receptur a navíc neobsahují laktózu a jsou přirozeně bezlepkové. Značku Vocílka BILLA vyvinula ve spolupráci se zákazníky.

Vocílka je naše značka a my jsme tak převzali zodpovědnost za maso od jeho porážky až po prodej," uvedl Jaroslaw Szczypka. „Jsme jediný obchodní řetězec, který prodává maso s garancí českého původu. A k tomu navíc také díky setrvalé přítomnosti našich pracovníků přímo v masokombinátu ručíme za stoprocentní kontrolu, kvalitu, čerstvost, opracování i naporcování masa," prohlásil s tím, že 65 procent veškerého sortimentu, který BILLA prodává, je českého původu.

Uvedení nové značky na trh doprovází reklamní kampaň v televizi, tisku a na internetu doplněná 150 bilboardy rozmístěnými po celé republice. BILLA ke komunikaci využije také vlastní letáky a promoakce přímo na prodejnách včetně ochutnávek. Speciálně pro tuto řadu produktů spustila od zítřka také internetové stránky www.vocilka.cz.

Vocílka je pátou privátní značkou řetězce BILLA a vznikla speciálně pro český trh. Mezi tyto značky patří dále Naše Bio s aktuálně 150 artikly v bio kvalitě převážně od českých výrobců. Naše Bio jogurt bílý 3% se dokonce stal vítězem soutěže Česká biopotravina roku 2010 v kategorii mléko a mléčné výrobky. Vlastními značkami BILLY jsou dále Chef Menu s hotovými jídly, Clever s nabídkou kvalitních výrobků za nejnižší ceny a kosmetika My.

Společnost BILLA v současné době zaměstnává téměř 6200 pracovníků a je řetězcem s jednou z nejhustších sítí prodejen v České republice.

(tz)


Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3