INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

LUMIX_10th_Logo_HorizontalV roce 2011 uplyne deset let od chvíle, kdy Panasonic představil první digitální fotoaparát LUMIX. Po celou tu dobu se snaží nabízet atraktivní fotoaparáty se snadným ovládáním a jedinečnou kvalitou. Celá řada z jeho novinek dnes ke světu digitální fotografie nedílně patří.

Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukci fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008). Do fotografického prostředí Panasonic přinesl i spoustu dalších novinek, například natáčení filmů ve vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.

Vyspělé technologie a soustředění veškerého vývoje a výroby pod jednu střechu nezatížilo lpění na překonaných fotografických koncepcích. Panasonic se soustředil na vize do budoucnosti a v tom bude pokračovat i v příštím desetiletí.

E2_E3_TZ20_image_LZástupci společnosti Panasonic říkají: „Naším hlavním cílem nejsou jen pouhé technické inovace. Chceme, aby se lidé při fotografování bavili a o své snímky se mohli snáze dělit se svými přáteli. Přejeme si, aby mohli využívat svou kreativitu a digitální fotografie jim přinesla opravdový zážitek!"

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2010 čisté konsolidované tržby ve výši 7 420 miliard japonských jenů (zhruba 56.6 miliard euro). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Tokyu, Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: PC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panasonic.net.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Leden 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3