INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

LUMIX_10th_Logo_HorizontalV roce 2011 uplyne deset let od chvíle, kdy Panasonic představil první digitální fotoaparát LUMIX. Po celou tu dobu se snaží nabízet atraktivní fotoaparáty se snadným ovládáním a jedinečnou kvalitou. Celá řada z jeho novinek dnes ke světu digitální fotografie nedílně patří.

Jedná se mimo jiné o optický stabilizátor pro kompaktní fotoaparáty všech tříd (2003), širokoúhlé objektivy u kompaktů (2006), režim inteligentní automatiky iA (2007) nebo revoluční konstrukci fotoaparátů s výměnnými objektivy bez zrcadlového mechanismu Lumix G (2008). Do fotografického prostředí Panasonic přinesl i spoustu dalších novinek, například natáčení filmů ve vysokém rozlišení, 3D obraz či snadné propojení fotoaparátů s jinou audiovizuální technikou.

Vyspělé technologie a soustředění veškerého vývoje a výroby pod jednu střechu nezatížilo lpění na překonaných fotografických koncepcích. Panasonic se soustředil na vize do budoucnosti a v tom bude pokračovat i v příštím desetiletí.

E2_E3_TZ20_image_LZástupci společnosti Panasonic říkají: „Naším hlavním cílem nejsou jen pouhé technické inovace. Chceme, aby se lidé při fotografování bavili a o své snímky se mohli snáze dělit se svými přáteli. Přejeme si, aby mohli využívat svou kreativitu a digitální fotografie jim přinesla opravdový zážitek!"

O společnosti Panasonic

Panasonic Corporation je světovým leaderem ve vývoji a výrobě elektronických produktů pro širokou škálu spotřebitelských, obchodních a průmyslových aplikací. Společnost sídlící v japonské Ósace vykázala za finanční rok končící 31. březnem 2010 čisté konsolidované tržby ve výši 7 420 miliard japonských jenů (zhruba 56.6 miliard euro). Akcie společnosti jsou obchodovány na burzách v Tokyu, Ósace, Nagoji a New Yorku (NYSE: PC). Více informací o společnosti a značce Panasonic najdete na internetových stránkách http://panasonic.net.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Únor 2025

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

JPF

 

Partneři plus:

 
 

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

budova UPV 2 copy

Co jsou dodatková ochranná osvědčení 3. prosinec 2024

Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto  cmsm105caim200 AVLOGOM3