INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
LG_truck_vizualizaceSpolečnost LG Electronics CZ (LG), která je světovým lídrem a inovátorem ve spotřební elektronice, domácích spotřebičích, informačních technologiích, mobilních komunikacích a v klimatizacích, se stala generálním partnerem filmu Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. LG tak rozjíždí svoji jarní kampaň s televizory.

LG jako technologický inovátor v oblasti televizní zábavy se v letošním roce stal pro Českou republiku a Slovensko generálním partnerem nejnovějšího pokračování úspěšné série Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna. Snímek divákům znovu představuje zábavu, dobrodružnou atmosféru a humor, které byly hlavním důvodem obrovského úspěchu celé série - to vše navíc tentokráte v systému Disney Digital 3D. Film Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna uvede společnost FALCON a.s. 19. května 2011 s českým dabingem nebo v původním znění s titulky. Ve 3D pouze s dabingem. V rámci tohoto partnerství bude LG promítat trailer i na svých televizorech umístěných v elektro prodejnách.

„Divize Domácí zábava LG se rozhodla podpořit film, očekávaný hit letošního jara, ve 2D i ve 3D formátu s cílem poukázat na to, že patříme mezi lídry v oblasti vývoje 3D technologií, zejména pak nové generace 3D s označením LG CINEMA 3DTM TV," sdělil Martin Malý, tiskový mluvčí společnosti LG Electronics CZ.

V dubnu 2011 představilo LG nové televizory, které používají nejmodernější technologii pro zobrazení 3D, označovanou jakoLG CinemaTM 3D TV. Jedná se o nové 3D, která používá stejnou technologii jako nejmodernější digitální kina. Proto zákazníci, kteří si koupí LG CINEMA 3DTM TV, budou moci využít LG brýle, které dostali k televizi, také v kině. Tatáž technologie se objeví i u LG monitorů řady D42, ke kterým se budou distribuovat stejné brýle. Znamená to tedy, že koupí-li si zákazník LG CINEMA 3DTM televizor, dostane brýle, které bude moct využít jak v kině při sledování 3D filmů, tak i pro sledování 3D na monitoru. Technologie LG CINEMA 3DTM TV má u zákazníků obrovský úspěch. O tom svědčí i fakt, že během jednoho měsíce zaregistrovalo LG zvýšené množství objednávek o 3D modely televizorů.

„Jarní kampaň bude tvořit kinoreklama v síti českých multiplexů Cinestar, na Slovensku v kinech Palace Cinemas a Cinemax, včetně brandingu prostor a prezentace LG produktů ve foyer. Propagaci v kinech doplní soutěže o LG produkty ve fanouškovské skupině LG na sociální síti Facebook a hokejové HC Sparta Praha," dodal Martin Malý. Současně s tím společnost LG vyrazí v Česku i na Slovensku na své roadshow mezi obchodní partnery obrandovaným kamionem, ve kterém bude detailně informovat prodejce a management elektroprodejen o nových produktech s technologií LG CINEMA 3DTM TV. Nákup médií zajišťuje mediální agentura Mindshare, přípravu roadshow kompletně zastřešuje BTL agentura Fox Hunter.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3