INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

EVO_1274_LW_3_4_DXSpolečnost Candy - přední evropský výrobce domácích spotřebičů - pozvala své obchodní partnery na neformální setkání u příležitosti představení produktových novinek pro rok 2011. Setkání se uskutečnilo v originálním prostoru pražské Skydive Areny v Praze - Letňanech.

Hlavní novinkou pro tento rok je řada praček Candy Grand'O EVO, která svým revolučním pracím systémem posunuje vývoj v tomto segmentu kupředu. Díky Mix Power System můžete nyní prát již při 20°C se stejným výsledkem jako při 40°C. Celá řada nových praček je v energetické třídě A++.

Téměř dvě stovky návštěvníků nepřekvapily jen nové produkty, ale také program bohatý na nevšední atrakce. Jako jedni z prvních si mohli vychutnat pocit volného pádu ve vzdušném tunelu, který je jediný ve střední Evropě. Pro ty co mají strach z výšek, byla připravena projížďka vznášedlem a spousta jiných kratochvil.

_MG_8374

Text k fotografii: Zprava: Joseph-Frédéric Ecrepont (Výkonný ředitel Candy-Hoover Group pro severovýchodní Evropu), Viktor Fiala (Generální ředitel Candy ČR) a moderátorka Iva Kubelková





Candy EVO 1274 LW
předem plněná automatická pračka Grand´O EVO

energetická třída A++

třída prací účinnosti A

třída účinnosti odstřeďování B

Mix power systém

nový prací systém nabízející 3 nové praogramy:

-          program Perfect 20°C (stejný výkon jako při praní ve 40°C)

-          program Intensive 40°C (stejný výkon jako při praní ve 60°C)

-          program Performance Plus 60°C (na nejodolnější skvrny)

nejlepší máchání: díky MPS dochází k naprostému odplavení pracího prášku

velká dvířka s nově umístěným madlem

(otevírání ze shora)

náplň prádla praní 7 kg

LCD display

KG Detektor (14, 30, 44 min.)

plynulé nastavení otáček 0 – 1200 ot./min.

odložený start 1-23 hodin

elektronický obousměrný programátor

technologie Fuzzy Logic

průměr dvířek 35 cm

úhel otvírání dvířek 180°

teleskopické tlumiče

materiál vany – Silitech, materiál bubnu - nerez

antibakteriální lopatky bubnu s ionty stříbra (Ag+)

ochrana proti přetečení

čidlo kontroly množství pěny

automatické řízení odstřeďování a vyvážení

program na vlnu - certifikace Woolmark

program Ruční praní

systém Mix & Wash

rychloprogram 14, 30, 44 min

Sensor Activa System (SAS)

tlačítko Aquaplus - pro citlivou pokožku

tlačítko Snadné žehlení - systém proti zmačkání

nezávislé nastavení otáček odstřeďování

spotřeba el. energie (kWh) 1,05

spotřeba vody (l) 55

hlučnost praní/odstřeďování dB(A)

váha netto/brutto (kg) 74/76

barva - bílá

rozměry netto v x š x h [cm] - 85 x 60 x 54

rozměry brutto v x š x h [cm] – 89 x 65 x 60

Doporučená MOC: 16 990 Kč

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3