INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Společnost Tesco dlouhodobě usiluje o podporu českého pekárenského průmyslu, lokálních dodavatelů a pekařského řemesla jako takového. Proto se již pátým rokem stala strategickým partnerem národní soutěže Chléb roku organizovanou Podnikatelským svazem pekařů a cukrářů v ČR. Jedním z benefitů tohoto partnerství je, že oceněné chleby jsou zařazovány do pekárenského sortimentu v obchodech Tesco. Zákazníci si tak zde letošní vítězné chleby oceněné titulem Chléb roku a vybrané chleby oceněné jako Chléb vynikající kvality mohou zakoupit již od začátku července.

Oceněné chleby

V letošním ročníku oborové soutěže Chléb roku v kategorii „Konzumní chléb“ získala prvenství pekárna Zelená louka Herink společnosti Penam. V kategorii Řemeslný chléb nejvyšší titul připadl chlebu z pekárny Enpeka Ždár nad Sázavou. Kromě těchto vítězných chlebů jsou v obchodech Tesco zalistovány i chléb zábrdovický a chléb beskydský oceněné titulem Chléb vynikající kvality.

Oceněné chleby získávají velmi pozitivní odezvu od zákazníků, o čemž svědčí i počty prodaných kusů. „Celkově jsme v průběhu našeho partnerství prodali již více než 695 tisíc kusů oceněných chlebů,“ potvrzuji Patrik Dojčinovič, obchodní ředitel společnosti Tesco a dodává: „Naše partnerství v této soutěži tak potvrzuje, že je skvělou příležitostí, jak rozšířit spolupráci s dalšími pekárnami a zákazníkům nabídnout vysoce kvalitní výrobky.“

Soutěž Chléb roku

Národní soutěž Chléb roku, kterou organizuje Podnikatelský svaz pekařů a cukrářů v ČR, si za dvacet let své existence získala velkou prestiž. Cílem soutěže je především propagace kvalitního chleba a pekařských výrobků. Každoročně tak ve dvou kategoriích, „Konzumní chléb“ a „Řemeslný chléb“ poměřují své pekařské umění zástupci pekáren z celé České republiky. Společnost Tesco je již pátým rokem strategickým partnerem této soutěže.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3