INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Letní aktivity s dětmi jsou, zejména pro vícečlenné rodiny, finančně značně náročné. Společnost Le Cheque Déjeuner, přední dodavatel zaměstnaneckých benefitů ve formě poukázek v České republice, přichází se zajímavou nabídkou pro zaměstnavatele – prostřednictvím poukázek Šek dovolená, UNIŠEK či UNIŠEK+ mohou svým zaměstnancům přispět na volnočasové aktivity pro celou rodinu. Zároveň tím optimalizují daňové náklady, což rozhodně není zanedbatelnou výhodou.

Zbývá jen pár dní do začátku letních prázdnin; doby, kdy se dětem věnujeme obvykle ještě o něco více než během ostatních měsíců. Krásné počasí přímo vybízí k návštěvě nejrůznějších atrakcí pro děti i dospělé, ať už se jedná o aquaparky, stále oblíbenější lezecká centra či sportovní areály. Zejména rodiče více dětí ale vědí, že takovéto rodinné aktivity jsou značně finančně náročné. Společnost Le Cheque Dejeuner přichází s řešením, které ocení nejenom rodiče, ale i jejich zaměstnavatelé - zaměstnanecké poukázky Šek dovolená, UNIŠEK či UNIŠEK+. Jsou přijímány v celé řadě zařízení nabízejících rodinné aktivity, zároveň ale zaměstnavatelům, kteří je poskytují, nabízí řadu výhod a úspor.

Zaměstnanecké poukázky na dovolenou a relaxaci společnosti Le Cheque Déjeuner představují originální způsob jak odměňovat a šetřit zároveň - jsou totiž osvobozené od daně z příjmu a sociálního a zdravotního pojištění na straně zaměstnance. Výše příspěvku je přitom libovolná, až do částky 20 000 Kč na zaměstnance a rok. Navíc má držitel poukázky možnost využít speciálních slev, které na Šek dovolená, UNIŠEK či UNIŠEK+ nabízejí někteří partneři Le Chèque Déjeuner jako bonus navíc.

Za zmínku stojí i nefinanční výhody zaměstnaneckých poukázek: jsou rozhodně osobnější než pouhá odměna připsaná k platu na konci roku. Zaměstnaní rodiče určitě ocení, když jim zaměstnavatel přispěje poukázkou na volný čas s dětmi. „Peníze připsané na účet mi sice udělají v první chvíli radost, nakonec se ale ztratí mezi nákupy potravin a jinými povinnými rodinnými výdaji. Vlastně si je ani neužiju. Naproti tomu poukázky na sportovní aktivity nás s manželem „donutí" strávit čas s dětmi – a to je neocenitelné." říká Jana Hrdinová, asistentka ředitele a zároveň maminka tří dětí z Neratovic.

Provozoven, které šeky přijímají je skutečně mnoho, v letních měsících ale stojí za zmínku např. Aquapalace v Praze - Čestlicích, Aquadream v Praze na Barrandově, lezecké centrum Mammut v Praze 7 či sportovní areály měst Kladno a Chrudim.

Kompletní seznam provozoven, které přijímají šeky společnosti Le Chèque Déjeuner, naleznete na www.mujsek.cz.

Více na www.seky.cz

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3