INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Společnost dm drogerie markt s.r.o. se u privátních značek vždy snažila o to, poskytnout svým zákazníkům nejvyšší možnou kvalitu za velmi příznivou cenu. Důkazem toho je vítězství dm privátní značky Sundance opalovacího mléka OF 20, 200 ml v časopise dTest.

V červnu 2011 v testu opalovacích prostředků časopisu dTest zvítězil výrobek privátní značky dm Sundance mléko na opalování OF 20 200 ml a získal tak oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Občanské sdružení spotřebitelů TEST je neziskovou organizací, která se zabývá testováním výrobků a služeb na základě nezávislých testů, právy spotřebitelů apod. Testu se zúčastnilo 18 opalovacích přípravků různých cenových kategorií. Časopis dTest se zaměřil na opalovací přípravky pro dospělé a z nabídky vybral přípravky střední ochrany, což jsou přípravky vhodné pro průměrné české léto.

U všech přípravků byla nejvíce hodnocena UVA a UVB ochrana, které tvořily 60 % celkového hodnocení. 15 % se pak podílela kosmetická kvalita výrobku. Další faktory, jako jsou například pokyny k používání, hydratace, deklarace či odběr z obalu se podílely již v podstatně menší míře. Cena produktu nehrála roli.

Ukázalo se, že drahé přípravky z lékárny nejsou zárukou toho, že se jedná o výrobky kvalitnější než z jiné prodejny. Produkt Sundance mléko na opalování OF 20, 200 ml má i přes svou nízkou cenu nyní oprávnění používat značku kvality Vítěz testu.

Pro dm je tento výsledek v testu úspěchem a velkou motivací poskytovat zákazníkům i nadále ty nejkvalitnější produkty, pro zákazníky zase jistota, že v dm nakoupí opravdu kvalitní výrobky, ušetří a nemusí se přitom bát o své zdraví.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3