Nový produkt freeSAT přináší zákazníkům více možností a širší nabídku kanálů. Změny se týkají zejména značné úspory v oblasti vstupních nákladů, kdy u některých balíčků zákazník neplatí instalaci zařízení, pronájem set-top boxu a především je mu zdarma poskytnuta přístupová karta. Nově v případě produktu freeSAT karta za ni klienti nemusí platit měsíční poplatky. Jedinými náklady tak zůstávají aktivační poplatek, který je hrazen jednorázově, a roční administrativní poplatek.
Nový přístup k poskytování satelitního vysílání vysvětluje Managing Director UPC DTH s.à.r.l., Magnus Ternsjö: „Snažíme se našim klientům vyjít vstříc ve všech oblastech a chceme uspokojit jejich poptávku po produktu se zajímavým domácím a mezinárodním obsahem bez měsíčních poplatků. Také bych rád zdůraznil naši kvalitní péči o zákazníky a atraktivní ceny. Nové logo v sobě snoubí veškeré znaky kvality známé u naší předchozí značky UPC Direct, ale hlavní sdělení je jasné - nyní je možné získat skvělý zážitek ze sledování televize bez měsíčních poplatků, stejně jako další doplňkové služby."
Náklady na freeSAT kartu jsou po dobu prvních 3 let reálně nižší než v případě konkurence. Pokud se zákazník rozhodne změnit svůj produktový balíček, nemusí už kontaktovat obchodního zástupce a není třeba provádět úpravy ve smlouvě. Nyní postačí, když zatelefonuje do zákaznického centra nebo zadá svůj požadavek prostřednictvím webové stránky (www.freesattv.tv). Důležité je také upozornit na to, že ceny vyšších programových balíčků jsou pro držitele freeSAT karty nižší než současné ceny u všech ostatních poskytovatelů satelitního vysílání (údaj podle cen na trhu k 1. září 2011).
Služba freeSAT je také unikátní z hlediska programové nabídky (u balíčků freeSAT medium nebo freeSAT plus) – v současné době na českém trhu neexistuje satelitní poskytovatel, který by nabízel širší skladbu programových kanálů. Zákazník rovněž není vázán místem pobytu, služba je přístupná na celém území České republiky a uživatel si tak může vychutnat kvalitu bez kompromisů a v digitální kvalitě zkrátka kdekoliv a kdykoliv.
O tom, že produkty a služby UPC Direct mají sloužit k absolutní zábavě bez technických zádrhelů, není pochyb. Pokud však zákazník na nějaké komplikace narazí, může se obrátit na zákaznické centrum buď telefonicky, nebo prostřednictvím webové stránky, a vyřešit tak všechny problémy rychle a spolehlivě. "Disponujeme precizním centrem zákaznické podpory, které bylo nedávno oceněno za vynikající kvalitu služeb v soutěži Contact Center World Awards. Jsme přesvědčeni, že našim klientům poskytujeme prvotřídní zákaznickou podporu a přinášíme do Česka novou úroveň péče o zákazníky, v souladu se strategií UPC DTH," říká Tunde Hubina, Costumer Care Director.
Nová FreeSAT karta jednoduše přináší skvělou zábavu a nabízí spoustu zajímavého televizního obsahu bez měsíčních poplatků s možností výhodných a snadných zlepšení.
UPC DTH
Společnost UPC DTH S.à.r.l. je poskytovatel vysoce kvalitních satelitních televizních služeb v Maďarsku, České republice, na Slovensku a v Rumunsku. Sídlí v evropském hlavním městě satelitních služeb Lucemburku. Služba Direct-To-Home (DTH), na maďarském trhu známá pod názvem UPC Direct, má více než 560 000 zákazníků (ke dni 30. června 2011). Společnost UPC DTH S.à.r.l. nabízí svým zákazníkům více programů, včetně programu Travel, lepší obsah a vynikající kvalitu signálu a také pořady v rozlišení high-definition s krystalicky jasným obrazem. Společnost UPC DTH S.à.r.l. je součástí UPC Broadband (UPC), která je evropskou divizí společnosti Liberty Global, Inc., celosvětově vedoucího mezinárodního provozovatele kabelových sítí. UPC poskytuje televizní, širokopásmové internetové a telefonní služby přibližně 18 milionům zákazníků ve 14 evropských zemích.
(tz)