INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Lepší cena pojištění a z něj plynoucí finanční úspora není jedinou motivací přechodu k jiné pojišťovně. Více než pětina potenciálních klientů od své nově vyhlédnuté pojišťovny očekává také pomoc s přechodem k ní. DIRECT Pojišťovna takovou pomoc dlouhodobě nabízí všem svým novým klientům.

„Z průzkumu realizovaného pro DIRECT Pojišťovnu vyplývá, že přesně polovina dotázaných by byla ochotna změnit poskytovatele povinného ručení, pokud by jim jiná pojišťovna nabídla lepší cenu. 21 % dotázaných řidičů však tuto vůli ke změně podmiňuje tím, že mu nově vybraná pojišťovna pomůže s procesem přechodu k novému pojistiteli. To je pro nás jasným signálem, že naše pomoc, kterou v tomto ohledu novým klientům již dlouhodobě poskytujeme, je krokem správným směrem," uvedl Ondřej Havlík, ředitel pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny.

I když se svou stávající pojišťovnou nejsou spokojeni, mnoho řidičů se změnou stále váhá. Často je totiž odradí pomyšlení na složitý administrativní proces, který by je v takovém případě čekal. DIRECT Pojišťovna proto na svých internetových stránkách nabízí aplikaci, která klientům usnadňuje přechod od stávajícího pojistitele k ní. Aplikace uživatele upozorní na zákonné podmínky výpovědi smlouvy, případně tento dokument přímo pomůže vytvořit. Následné sjednání nové pojistné smlouvy elektronicky nebo přes telefon zabere jen několik minut.

Nakolik je taková pomoc pro potenciální nové klienty důležitá potvrzuje i průzkum, který pro DIRECT Pojišťovnu provedla společnost IBRS. 29 % dotázaných odpovědělo, že by poskytovatele povinného ručení změnilo, kdyby jim jiná pojišťovna nabídla výrazně lepší cenu. Dalších 21 % však od své nové pojišťovny kromě lepší ceny očekává také pomoc se změnou pojistitele.

Pokud jde o výši ušetřené částky, která by dotázané přiměla změnit dosavadní pojišťovnu, nejvíce dotázaných (27 %) ve výzkumu uvádělo úsporu alespoň 30 % výše jejich stávajícího pojistného. Čtvrtinu pojistného by chtělo ušetřit dalších 22 % dotázaných. Třetí nejčastější odpovědí (20 % respondentů) byla úspora 35 %. Pouze 18 % dotázaných uvedlo, že ke změně pojišťovny by je přiměla teprve úspora vyšší než 40 % dosavadní částky pojistného. Průměrná roční úspora, které klienti dosáhnou přechodem k DIRECT Pojišťovně, je přitom ve srovnání s průměrnou úsporou při změně pojistitele na trhu o celých 64 % vyšší.

(tz)

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3