INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

benefitka kartaV dnešní době je pracovní trh přesycen zajímavými pracovními nabídkami. Také proto společnosti investují nemalé částky do spokojenosti a motivace svých zaměstnanců. A právě pro náročné zaměstnavatele, kteří chtějí prostředky vynaložené na zaměstnanecké benefity zúročit efektivně, je tu nová Benefitka, která změní svět zaměstnaneckých benfitů.

Platební karta Benefitka představuje jedinečný moderní nástroj pro správu zaměstnaneckých benefitů, jako jsou stravenky nebo volnočasové aktivity (například dovolená, lékárna, masáže, lístky do kina, sportovní vyžití a mnoho dalšího). Na jediné kartě má zaměstnanec veškeré své benefity. Ty může přitom využít na mnohem více místech než u běžných papírových poukázek nebo stravenek – stačí, aby prodejce disponoval terminálem pro platbu kartou MasterCard. Zaměstnanci již nemusí složitě zjišťovat, zda provozovatel jednotlivé stravenky nebo poukázky přijímá. Benefity lze bez výjimky uplatnit v jakékoliv restauraci nebo v místě poskytujícím volnočasové aktivity dle zákona.

„Cílem Benefitky je nabídnout firmám řešení zaměstnaneckých benefitů a stravenek, které využívá vyspělé technologické zázemí a šetří zaměstnavatelům čas i peníze a zaměstnancům starosti. Benefitka zcela nahradí papírové stravenky i poukázky na b 9882 avolnočasové aktivity. Místo nich stačí mít u sebe jedinou platební kartu,“ sdělil Daniel Kriso, CEO.

Je na každé společnosti, kterou z forem benefitů a v jakém rozsahu svým zaměstnancům poskytne. Benefitka v sobě ukrývá dvě oddělené peněženky – elektronické stravenky a poukázky na volnočasové aktivity. Pokud má zaměstnanec od firmy k dispozici oba tyto typy benefitů, chytrá karta sama pozná, kterou z elektronických peněženek v dané transakci použít.

Benefitka navíc umí vyhodnotit, zda je na daném místě možné benefity uplatnit. Pokud zaměstnanec bude chtít kartu použít například v prodejně nábytku nebo oblečení či na dalších místech, které nespadají mezi volnočasové benefity a nejsou zaměstnavatelem poskytování, karta transakci zamítne.

O reálném využívání benefitů má navíc zaměstnavatel přehled a můžete tak kdykoliv vyhodnocovat své náklady nebo také například zjistit, které benefity mají zaměstnanci nejraději. „Jediným omezením ve využívání karty je hodnota benefitů na ni vložená. O nakládání s nimi ale rozhoduje sám zaměstnanec, což je pro něj příjemné a dává mu to více svobody, aby mohl kredit zužitkovat skutečně podle svých preferencí, potřeb a zálib,“ uvedl Petr Skoč, obchodní ředitel projektu.

Do konce roku 2017 by mělo fungovat 7000 karet, v roce 2019 už by to mělo být 100 000. Následující období, tedy rok 2018, by se měl nést ve znamení expanze na slovenský trh. „Slovensko je pro nás přípravou pro vstup do dalších evropských zemí,“ dodal Daniel Kriso.

více informací naleznete na www.benefitka.com

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3