Již pátým rokem se mohou zákazníci prodejen SPAR a INTERSPAR setkat se značkou S-BUDGET. Řada S-BUDGET dnes díky své rostoucí popularitě nabízí na 260 produktů a zahrnuje čerstvé a trvanlivé potraviny, nápoje, drogistické zboží, PET food, ale také textil či doplňky do kuchyně nebo domácnost. Novinkou letní sezóny jsou S-BUDGET Energy drinky s příchutí limetky, brusinky či borůvky, které doplňují stálici českého trhu, S-BUDGET Drink original. Od 22. července se u příležitosti pátého výročí značky S-BUDGET mohou zákazníci zapojit do ankety a hrát o poukázky na nákup.
Program SCAN&GO, který společnost Globus zavedla jako první v ČR, využilo v hypermarketu Globus v Čakovicích během měsíce od jeho spuštění 1 835 zákazníků, kteří uskutečnili 4 269 nákupů. Do programu SCAN&GO se dosud registrovalo 2 579 zákazníků.
První zářijovou a zároveň poslední prázdninovou neděli v 11 hodin zahájí společnost SONNENTOR, známá také pod názvem Sluneční brána, v moderním areálu na kopci nad historickými Templářskými sklepy „Čejkovické bylinkové slavnosti“. SONNENTOR otevře své sluneční brány všem zájemcům o zhlédnutí procesu výroby čajového sáčku od výkupu bylinek přes zpracování až po jejich balení. V pořadí již 4. ročník se ponese ve znamení sv. Hildegardy a slavnostního otevření přírodní zahrady – Bylinková zahrada sv. Hildegardy, která bude zajímavým obohacením zážitkové exkurze do výroby čajů zvané Bylinkový ráj. Bylinkový ráj SONNENTOR navštívilo od začátku roku již 2700 milovníků bylinek a koření.
České domácnosti od roku 2010 ušetřily díky alternativním dodavatelům elektřiny již téměř jednu miliardu korun. Jen v loňském roce to bylo zhruba 460 milionů korun. Od alternativních dodavatelů na konci loňského roku odebíralo elektřinu již téměř 15 procent všech domácností v ČR. Vyplývá to z údajů největšího alternativního dodavatele elektřiny, společnosti CENTROPOL ENERGY.
Obchodní řetězec BILLA otevřel novou prodejnu v Jankovcově ulici v pražských Holešovicích. S prodejní plochou 400 metrů čtverečních se řadí mezi menší filiálky. Sloužit bude jak místním obyvatelům k pořízení běžných rychlých nákupů, tak pracovníkům mnoha místních firem a kanceláří.
Marketingová firma WMC s.r.o. Lety u Prahy, která je pokračovatelem 18letých proexportních aktivit marketingového specialisty na Vietnam Marcela Wintera, jako jediná nabízí firmám v ČR prezentaci v "Českém pavilonu WMC" na letošním 22.mezinárodním všeobecně průmyslovém veletrhu VIIF v Hanoji, který se koná od 16. do 20.října.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...