V letošním roce uplynulo již 200 let od zavedení poštovních schránek v českých zemích, kdy na základě nařízení rakousko-uherské vlády, byly umístěny poštovní schránky u každého poštovního úřadu. Nicméně poštovní obálka s psaním již má daleko delší historii, a to jako spolehlivý nosič informace.
V dnešní době je pracovní trh přesycen zajímavými pracovními nabídkami. Také proto společnosti investují nemalé částky do spokojenosti a motivace svých zaměstnanců. A právě pro náročné zaměstnavatele, kteří chtějí prostředky vynaložené na zaměstnanecké benefity zúročit efektivně, je tu nová Benefitka, která změní svět zaměstnaneckých benfitů.
Moravská metropole se od 9. do 13. října 2017 stane hlavním městem světového průmyslu. V tomto termínu se uskuteční už Mezinárodní strojírenský veletrh Brno. O významné události jsme hovořili s Jiřím Erlebachem, manažerem PR a reklamy veletrhu MSV.
Moderní služby musí fungovat nejen ve městech, ale i na venkově. K nejzákladnějším a nejžádanějším patří pošta. Aby se podařilo udržet v nějaké podobě poštovní úřad v menších obcích, tomu napomáhají státnímu podniku Česká pošta, s.p., starostové a podnikatelé.
Zájemci se mohou začít registrovat do prvního globálního ročníku prestižní soutěže společnosti Procter & Gamble – P&G CEO CHALLENGE. Ta nabízí studentům z celého světa příležitost ujmout se obchodního případu pro značku head&shoulders.
Tištěný billboard na internetu – to je budoucnost pro všechny firmy, které původně propagovaly své výrobky a podnikání pouze s pomocí outdoorové reklamy. S konceptem OnlineBillboard přišla jako první marketingová agentura In creative.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...