Ekonomice se daří a společně s ní si věří i firmy. Jejich majitelé plánují pro příští rok výrazně růst, a to i mimo domácí trh. Vyplývá to z průzkumu poradenské společnosti EY mezi českými a světovými podnikateli.
Jak ukázal průzkum personálně-poradenské společnosti Antal International mezi téměř 700 firmami ve čtyřech zemích střední Evropy, plánuje 85 procent českých firem v příštích šesti měsících nové investice. V porovnání s ostatními zeměmi jde o nejvyšší číslo.
I když si pracovní portály drží dominantní pozici, Češi je pomalu opouští a práci si stále častěji hledají přes personální agentury, sociální sítě anebo na doporučení přátel. Vyplynulo z průzkumu kandidátských preferencí, který realizovala personální agentura Grafton Recruitment.
Kdo chce, ten si práci najde. A může si dokonce vybírat. Podobné věty zaznívají v souvislosti s rekordně nízkou nezaměstnaností poměrně často.
Když přijde řeč na peníze, bývá to v Česku jako s fotbalem. Každý se v nich dobře vyzná a nepotřebuje žádné rady. Co by mě asi tak mohlo překvapit, říká si většina z nás. Jenže každý rok spadnou do dluhové pasti stovky Čechů. A následky jsou někdy tragické.
Vánoce se blíží a s nimi i období nákupní horečky. Češi stále více nakupují na e-shopech, a to nejen na českých či evropských, ale i na těch mimo EU.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...