INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Ve spolupráci společností UNIQA pojišťovna a Suzuki Motor Czech bylo vyvinuto značkové pojištění pro vozidla Suzuki. Produkt šitý na míru zahrnuje komplexní krytí pro nejrůznější škody, které mohou způsobit havárie, odcizení, řádění vandalů, srážka se zvířetem, rozbití skel na vozidle nebo ráfků kol a další nepříjemné události.

Nové Suzuki pojištění od UNIQA umožňuje automaticky i zapůjčení náhradního vozidla během opravy a významné snížení spoluúčasti klienta. V nabídce je u prodejců vozidel od prvního března.

UNIQA pojišťovna poskytuje jednu z nejrychlejších likvidací škod na českém pojistném trhu. Devadesát procent tzv. plechových škod je vyřízeno do tří pracovních dnů a pojistné plnění odesláno na účet poškozeného klienta nebo opravny. I přesto však nové značkové pojištění nabízí komfort zapůjčení náhradního auta na dobu, kterou poškozené vlastní vozidlo stráví v servisu. Tato služba je zcela zdarma.

Suzuki pojištění je platné po celé Evropě. Klient může v kteroukoli denní i noční hodinu kontaktovat asistenční služby UNIQA, aby mu pomohla řešit nastalé nouzové situace.

UNIQA pojišťuje aktuálně téměř sedminu všech nových vozidel prodaných na českém trhu. V případě značky Suzuki činila dosavadní penetrace bezmála dvacet procent. Zavedením značkového pojištění by se tento podíl měl výrazně zvýšit. Například loni UNIQA připravila podobné značkové pojištění pro značku Hyundai. Meziročně vzrostl počet vozů Hyundai pojištěných u UNIQA pojišťovny na dvojnásobek.

O společnosti UNIQA pojišťovna

UNIQA poskytuje své služby na českém trhu už dvacet let. Nabízí kompletní portfolio produktů pro privátní i korporátní klientelu. Celou dobu patří do desítky největších pojišťoven v České republice.
UNIQA pojišťovna je součástí evropského koncernu UNIQA International s aktivitami na dvaceti trzích našeho kontinentu.

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3