INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem
Finanční společnost Volkswagen Financial Services rozšířila variantu Volkswagen All-Inclusive. Speciální nabídka, která platí až do konce června 2016, umožňuje formou operativního leasingu fyzickým osobám pronájem automobilů na dva nebo tři roky z rodiny modelů Golf (rozšířeno o sportovní deriváty GTI, GTD a R), novinkou je zařazení modelu Volkswagen Touran. Součástí měsíční splátky je i komplexní pojistná ochrana v podobě Volkswagen Pojištění.

Snadné řešení mobility

Nabídka Volkswagen All-Inclusive platí pro modely Golf, Golf Variant, Golf Sportsvan a Touran. Nově je rozšířena o sportovní deriváty GTI, GTD a R. Klienti v rámci financování volí délku nájezdu za rok (15 nebo 20 tisíc kilometrů ročně) a dobu pronájmu (24 nebo 36 měsíců). Díky pravidelné měsíční splátce nemusí řešit akontaci ani obvyklé starosti spojené s provozem vozu. Splátka zahrnuje i Volkswagen Pojištění, ve kterém je zahrnuto povinné ručení, havarijní pojištění, připojištění všech skel, kompletní služby autorizovaného servisu, sada zimních pneumatik včetně jejich přezutí. U tříleté varianty navíc klient získá možnost dovybavení vozu v hodnotě 10 000 Kč vč. DPH při zachování výše splátky.

„Každé dva nebo tři roky tak mohou mít zákazníci nový vůz bez akontace a bez nutnosti řešit obvyklé starosti kolem vozu s jistotou pravidelných měsíčních splátek. Nabídku Volkswagen All-Inclusive využijí zejména klienti, kteří hledají snadné řešení své mobility. Prakticky jediné o co se starají, je samotný výběr modelu a metalická barva vozu podle jejich preferencí,“ říká Lukáš Cankař, vedoucí marketingu ve Volkswagen Financial Services.

Modelové příklady operativního leasingu Volkswagen All-Inclusive

Měsíční splátky s 5% spoluúčastí včetně DPH

24 měsíců

36 měsíců

15 000 km / ročně

20 000 km / ročně

15 000 km / ročně

20 000 km / ročně

Golf

1.2 TSI 81 kW Comfortline

7 899 Kč

8 199 Kč

6 999 Kč

7 599 Kč

2.0 TDI 135 kW GTD

11 599 Kč

11 699 Kč

10 299 Kč

10 699 Kč

2.0 TSI 162 kW GTI

12 699 Kč

12 999 Kč

10 899 Kč

11 699 Kč

2.0 TSI 221 kW R

18 499 Kč

18 999 Kč

16 799 Kč

18 699 Kč

Golf Variant

1.2 TSI 81 kW Comfortline

8 699 Kč

9 099 Kč

7 699 Kč

8 399 Kč

1.6 TDI 81 kW Comfortline

10 099 Kč

10 099 Kč

8 699 Kč

9 199 Kč

2.0 TDI 135 kW GTD

12 799 Kč

12 899 Kč

11 799 Kč

12 399 Kč

2.0 TSI 221 kW R

20 599 Kč

21 499 Kč

19 399 Kč

20 999 Kč

2.0 TDI 110 kW Alltrack

12 499 Kč

12 999 Kč

10 699 Kč

11 599 Kč

Golf Sportsvan

1.2 TSI 81 kW Comfortline

8 499 Kč

8 899 Kč

7 699 Kč

8 199 Kč

Touran

1.4 TSI 110 kW Comfortline

10 999 Kč

11 499 Kč

9 599 Kč

10 299 Kč

 

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3