INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu, se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procent. AAA AUTO International proto reaguje na tento trend kompletním redesignem a zjednodušením svých webových stránek.

Po čtyřech letech se zákazníkům AAA AUTO zobrazí kompletně přepracovaná domovská stránka s novým rozdělením záložek. Změnily se i textové stránky, výpisy nabízených vozů, ale i samotné karty jednotlivých aut. Moderně pojaté stránky nabízejí návštěvníkům přehlednost a jednoduchost vyhledávání. „Velká část našich zákazníků dnes vybírá a dokonce i kupuje svá budoucí auta na internetu. Proto jsem ráda, že jim můžeme nabídnout odlehčené a intuitivní webovky, na kterých najdou vše, co potřebují,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO International.

K rozhodnutí o redesignu webu AAA AUTO vedla snaha zredukovat objem informací na domovské stránce, vylepšit menu a samozřejmě zpříjemnit zákazníkům výběr vozu. „Nové stránky se svým designem blíží spíše stránkám prodejců nových vozů než webům konkurentů. Inspiraci hledali vývojáři z AAA AUTO v zahraničí a celý redesign probíhal v režii našich interních webových specialistů,“ vysvětlila Karolína Topolová.

Jednou z atraktivních novinek nového webu je záložka Garáž. „Jde o službu, která uživatelům umožňuje ukládat vozy do paměti, ale zároveň umí doporučovat podobná auta, porovnávat je nebo třeba ukládat často používané filtry pro jednodušší vyhledávání,“ vysvětluje manažer webového oddělení AAA AUTO Martin Tampír.

Podle aktuálních čísel navštívilo české weby skupiny AAA AUTO v dubnu celkem 2 535 962 lidí. Během roku 2015 pak skupina AAA AUTO evidovala v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv svého webu, z čehož 16 milionů návštěv bylo unikátních. Samotná česká mutace webu to zaznamenala víc než 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Návštěvnost webu společnosti se tak meziročně zvýšila zhruba o 20%.

 

 Skupina AAA AUTO působí na trhu již 24 let. Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,75 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Od roku 2012 prodává vozy také pod obnovenou značkou Mototechna, pod kterou soustředila nabídku „zánovních“ automobilů. V roce 2014 Mototechna zahájila prodej luxusních vozů v novém segmentu Mototechna Premium. Značka AAA AUTO se podle studie agentury Ogilvy & Mather opakovaně umístila mezi deseti nejlepšími českými značkami po listopadu 1989. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčku Czech TOP 100, loni se umístila i v žebříčku Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3