INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Letošní rok je pro Auto Palace, předního dealera automobilů v ČR, výjimečný. Slaví totiž 25. narozeniny, u jejichž příležitosti uspořádá na Spořilově velkolepý Rodinný den a vyzve přítomné děti, aby prokázaly své schopnosti a dovednosti na nejrůznějších atrakcích a za splněné úkoly si odnesly domů svůj první řidičský průkaz. Pohodovou atmosféru navíc doplní vystoupení Divadla Evy Hruškové a Jana Přeučila. Na rodiče pak čeká prezentace vozů z portfolia hned 6 značek, z nichž některé si budou zákazníci moci koupit za speciální narozeninové ceny. Vstup i občerstvení jsou pro všechny zdarma!

V sobotu 11. června se od 10:00 do 16:00 hodin promění areál Auto Palace Spořilov (Na Chodovci 2457/1, Praha 4) v jednu obrovskou fun zónu. V rámci oslav 25. výročí od založení první pobočky společnosti Auto Palace v ČR otevře dealerství své brány nejen příznivcům společnosti, svým zákazníkům či obyvatelům nebo návštěvníkům Hl. města Prahy, ale hlavně všem dětem!

Vstup zdarma

Současní řidiči, ale i řidiči budoucí, ti všichni budou moci u příležitosti Rodinného dne Auto Palace Spořilov zažít spoustu zábavy. A že program bude opravdu pestrý! Čekají na ně šlapací motokáry, basketbalová soutěž, malování na obličej, balónková dílnička, potisk plátěných tašek, výroba odznaků, kvíz, skákací hrad nebo fotokoutek. Ve 12:00 hodin si navíc budou moci od veškeré „práce“ odpočinout a zhlédnout představení Divadla Evy Hruškové a Jana Přeučila.

Ani na dospělé ovšem Auto Palace nezapomíná. V showroomech hned 6 automobilových značek si zájemci budou moci prohlédnout a otestovat při jízdách Prahou nové modely, jež byly nedávno uvedeny na tuzemský trh, zakoupit si vozy se speciální cenou nastavenou pro tento den, soutěžit o zajímavé ceny, z nichž tou hlavní je vůz na víkend a s plnou nádrží zdarma. Pro děti i dospělé je pak přichystáno malé pohoštění.

 Pro více informací navštivte: www.autopalace-sporilov.cz. Vstup pro všechny je zdarma.


Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V ČR je Auto Palace momentálně dealerem číslo jedna v prodejích vozů Mazda, Ford a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů, e-shop náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). V dubnu 2016 rozšířila společnost svoji činnosti i o prodej luxusních ojetin - AutoPoint Premium. Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Slovo ke dni

  • Bez předsevzetí? Bez cíle?

    Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Prosinec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partneři plus:

 
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3