Podle nedávného průzkumu agentury STEM/Mark chtějí zákazníci showroomů rychlejší dodací lhůty vozů z výroby a širší portfolio automobilů skladem. Společnost Auto Palace nabízí nejen profesionální, ale i spolehlivý servis, jež tyto parametry splňuje již nyní. V rámci svého portfolia usnadňuje zákazníkům nákup vozů na maximum.
Společnost Auto Palace si v rámci zlepšování svých služeb zákazníkům nechala v průběhu května zpracovat exkluzivní průzkum od společnosti STEM/Mark, jež má vést k lepšímu porozumnění přání a požadavků potenciálních zákazníků dealerské sítě Auto Palace. Průzkum pro Auto Palace byl zrealizován prostřednictvím internetového dotazníku (CAWI) na vzorku 205 lidí, kteří si v posledních 5 letech zakoupili nový vůz.
První příčky průzkumu obsadily faktory, jež jsou přednímu automobilovému dealerovi dlouhodobě známy, a to dlouhá čekací lhůta na dodání vozu (37 %), omezené skladové zásoby (31 %) a vyřizování formalit (27 %). Protože dealerství nedokáže přímo ovlivnit dodací lhůtu vozu, Auto Palace řeší tento problém navyšováním skladových zásob, aby dokázal uspokojit skupinu alespoň těch zákazníků, kteří si při nákupu nechtějí vůz nakonfigurovat sami. Jen v tuto chvíli disponuje celkovým počtem 630 nových vozů, které může nabídnout k okamžitému prodeji.
Z hlediska třetího prvku, vyřizování formalit, se Auto Palace snaží pomoci v co největší míře zákazníkům s registrací nového vozu, výběrem pojištění nebo doporučením a orientací se ve všech variantách financování. Všech 65 prodejců společnosti prochází pravidelně za 3 měsíce školeními, kde se seznamují s novými produkty finančních a pojišťovacích společností, aby při jednání mohli svým klientům podat co nejpřesnější informace.
„Jsme přední dealer hned 8 automobilových značek, tudíž chceme vědět, jak naše služby zlepšovat. Proto jsme ve spolupráci s agenturou STEM/Mark zrealizovali průzkum, který by nám více pomohl přizpůsobovat se přáním a požadavkům zákazníků,“ říká Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro Českou a Slovenskou republiku. „Z výsledků vyplynulo, že Auto Palace již nyní dokáže eliminovat 2 ze 3 prvků, které zákazníkům nákup automobilu znekomfortňují, což je velmi pozitivní a já věřím, že potenciální zájemci o nový vůz tento fakt zohlední i při výběru budoucího partnera při pořizování vozu,“ dodává R. Howie.
(tz)