INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Michelin Tlak_pod_kontrolouPodle výsledné zprávy z průzkumu společnosti Kantar TNS, uskutečněného na žádost společnosti Michelin, až 90 % českých řidičů stále užívá dvě sezónní sady pneumatik. O něco více než jedna čtvrtina dotázaných osob zvažuje nákup pneumatik, které umožní bezpečnou jízdu po celý rok. To se může změnit po nedávném sněžení, které zasáhlo Čechy na konci dubna.

Většina českých řidičů používá dvě sady pneumatik – letní a zimní. Jak vyplývá z průzkumu společnosti Kantar TNS[1], uskutečněného na zadání společnosti Michelin, jedná se o 90 % všech majitelů vozidel. Dalších 5 % řidičů pneumatiky nepřezouvá vůbec a po celý rok jezdí buď pouze na letních, nebo na zimních pneumatikách. A jen 5 % dotázaných osob používá celoroční pneumatiky. Je možné, že tato poslední skupina řidičů se bude zvětšovat po nedávných překvapivých výkyvech počasí a silném sněžení na konci dubna.

Část řidičů, která byla zaskočena jízdními podmínkami, možná začala vážně uvažovat o koupi celoročních pneumatik, které by byly odpovědí na takové výkyvy počasí. V tomto okamžiku o něco málo více než jedna čtvrtina řidičů (28 %) zvažovala nákup tohoto typu pneumatik, které zaručují bezpečnou jízdu po celý rok. Téměř polovina českých řidičů (47 %) nemá zájem o koupi celoročních pneumatik a 25 % řidičů o tom vůbec nepřemýšlelo.

Zimy jsou stále mírnější s menším množstvím sněhu a jarní anomálie počasí vedly k tomu, že se na trhu objevily pneumatiky, které jsou na tyto změny připravené. Příkladem je pneumatika MICHELIN CrossClimate+, celosvětově první letní pneumatika se zimní homologací 3PMSF (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou). Pneumatika zajišťuje vynikající výkony na silnicích pokrytých sněhem a při nízkých teplotách a je možné ji používat i v zemích, kde je povinné užití zimních pneumatik.

Nepříliš vysoký zájem českých řidičů o celoroční pneumatiky je překvapivý, protože velké množství z nich vidí různé výhody používání takového typu obutí: 56 % dotázaných poukázalo na finanční úspory a nižší náklady a 40 % na úsporu času i větší pohodlí.

Odborníci však zdůrazňují, že při používání celoročních pneumatik je třeba nezapomínat na pravidelné kontroly stavu pneumatik. To zahrnuje mimo jiné správnou hloubku běhounu a tlak huštění. Proto Michelin ve své vzdělávací kampani „Tlak pod kontrolou“ (www.tlakpodkontrolou.michelin.cz) poskytuje řidičům informace o tom, že správný tlak huštění má pozitivní vliv na:

- jízdní bezpečnost, protože zajišťuje větší přilnavost, zkracuje brzdnou dráhu a snižuje riziko prasknutí pneumatiky;

- odolnost pneumatiky, čímž prodlužuje její životnost o jednu sezónu;

- ekonomičnost a ekologičnost jízdy, protože snižuje spotřebu paliva o přibližně 0,3 l na 100 km.

Více doporučení a pravidel ohledně správného tlaku vzduchu v pneumatikách je možné nalézt na stránkách www.tlakpodkontrolou.michelin.cz. Na stránkách akce se nachází rovněž materiály připravené známým automobilovým závodníkem Tomášem Engem, který se do této vzdělávací akce zapojil. „Tlak pod kontrolou“ je kampaň, kterou Michelin organizuje po celé Evropě.

Michelin je celosvětovým technologickým lídrem na trhu s pneumatikami. Skupina Michelin vyrábí, prodává a propaguje produkty a služby související s mobilitou – pneumatiky pro osobní i nákladní vozidla, letadla, jízdní kola, zemědělské a stavební stroje, motocykly, stejně jako průvodce, mapy, atlasy a internetové služby (ViaMichelin.com). Sídlo Skupiny je ve francouzském městě Clermont-Ferrand. Společnost zaměstnává více než 111 tisíc osob ve 170 zemích. Michelin má 68 výrobních závodů v 17 zemích.

www.michelin.cz

(tz)

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3