Dealerská síť značky Hyundai se i přes koronavirovou krizi nadále rozrůstá, v uplynulém týdnu bylo slavnostně otevřeno dealerství AUTO IN ve východočeské metropoli Pardubicích.
Dopad epidemie koronaviru na trh s ojetými automobily je stále naprosto drastický, trpí dokonce ještě více než trh s novými vozy. Zatímco se v minulém roce každý měsíc prodalo zhruba 40 000 ojetin, letos je to o desítky procent méně. Na trhu je rovněž nedostatečná nabídka vozů a jejich cena nadále roste. Jak se trh změnil, jaké jsou nové trendy a jakým směrem se bude ubírat, na to jsme se zeptali Jana Kranáta, spoluzakladatele autotržiště Carvago, které na evropské úrovni zajišťuje prodej ojetých vozů kompletně online, včetně door-to-door delivery.
Na pár kliknutí vyfiltrovat konkrétní model z téměř 1 milionu ojetých vozů. Zafinancovat, pojistit a objednat kompletně online, s dovozem až před dveře domu a s jistotou, že automobil byl zkontrolován odborným servisním centrem a jeho bezchybný stav je garantován zárukou po dobu jednoho roku. Tak vypadá nový model prodeje ojetých vozů, ze kterého chce automotive startup Carvago do budoucna udělat nový standard pro evropský trh.
Společnost Hyundai Motor Company je lídrem digitální transformace v době pandemie onemocnění covid-19, což dokazuje i spuštěním interaktivní aplikace „Channel Hyundai“ pro chytré televize. Aplikace nabídne zákazníkům nový druh zážitků prostřednictvím multimediálního obsahu a digitálního rozhraní.
Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) rozšířil portfolio klíčových klientů značky Peugeot. Vítězem jeho tendru na malá užitková vozidla se stal koncesionář značky Peugeot, Federal Cars, který DPP dodal 36 vozů Peugeot Partner, 11 vozů Peugeot Expert a 12 vozů Peugeot Boxer.
Nejžhavější novinka automobilky Hyundai, kompaktní model i20, přichází na český trh ve zcela nové generaci. V úterý 1. 9. startuje online předprodej, který mimo jiné nabídne i možnost nový vůz vyhrát zcela zdarma. Prvních nových vozů se zákazníci dočkají již v průběhu října.
Mnoho z nás na novoroční předsevzetí zanevřela. Nedivím se. Vždycky, když si nějaké dávám, nakonec jsem z něj vystresovaná. Jednoduše proto, že si do hlavy člověk vtiskne slovo musím. O to víc mám chuť na čokoládu, ke které bych začátkem ledna neměla ani přivonět. O to víc mě rozčiluje, že v jógovém studiu je každé úterý pořádná zima a vlastně se mi tam vůbec nechce. A tak jsem nad předsevzetími zlomila hůl. Takhle to prostě nemá smysl. Teď to dělám jinak. Sepisuju si cíle. A každý den, podle zásad Čtyř dohod, velmi inspirativního filozofického díla, dělám to nejlepší, co v daný moment mohu. Ne více, ne méně. Tak, aby mi činila každá moje volba radost. Slovo musím jsem vygumovala ze scénářů, které si v hlavě vytvářím. A nahradila je pocitem hřejivého potěšení, kdy je srdce, mysl i čin v rovnováze. A tak si jógu zacvičím doma, pěkně v...
Uplynutím platnosti patentu průmyslověprávní ochrana léčiva nebo účinné látky na ochranu rostlin nemusí končit V důsledku období, které uplyne mezi podáním patentové přihlášky na nový léčivý přípravek a jeho registrací, není doba patentové ochrany vždy postačující k pokrytí investic vložených do výzkumu. Obdobná situace je i v rostlinolékařské oblasti.
Pokračování ...