Společnost Hyundai slavnostně přivítala nový rok 2020 ve svém sídle v Soulu a představila své priority v oblasti inovací i strategické směřování pro dosažení trvale udržitelného růstu v roli průkopníka transformace v různých průmyslových odvětvích.
Značka Hyundai letos oslavila důležitý milník. V Nošovicích byl vyroben miliontý kus rodinného SUV Hyundai Tucson. Při této příležitosti vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech soutěž, ve které mohl každý vyhrát nový Tucson v limitované zimní edici „IceBreaker“.
Čistá mobilita je pro Hyundai dlouhodobým cílem, který si značka nastavila již před lety. V současné době má v tomto ohledu opravdu velký náskok oproti konkurenci a je schopná nabídnout všechny důležité verze elektrifikovaného pohonu s nízkými či nulovými emisemi. Globálně prodala více než 600 000 elektrifikovaných vozidel.
Rozsáhlé vylepšení pojištění motorových vozidel NAMÍRU připravila pro letošní podzim pojišťovna Kooperativa. Zjednodušila se nabídka asistenčních balíčků a k vyšším limitům v povinném ručení získají klienti příjemné benefity. Rozšířila se také nabídka volitelných připojištění o unikátní pojištění VÝMOL.
Alternativní a ekologický pohon CNG si v Česku získává stále větší oblibu, počet CNG automobilů se každoročně zvyšuje o více než 20 %. S přibývajícími vozidly průběžně rostou také objemy vytočeného plynu. Pozitivní trend potvrzují aktuální data z největší tuzemské sítě plniček pod značkou innogy.
I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem o 3,7 % je Peugeot v ČR druhou nejvíce rostoucí značkou v první desítce automobilek na trhu.
Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...