Společnost Hyundai slavnostně přivítala nový rok 2020 ve svém sídle v Soulu a představila své priority v oblasti inovací i strategické směřování pro dosažení trvale udržitelného růstu v roli průkopníka transformace v různých průmyslových odvětvích.
Značka Hyundai letos oslavila důležitý milník. V Nošovicích byl vyroben miliontý kus rodinného SUV Hyundai Tucson. Při této příležitosti vyhlásila společnost Hyundai Motor Czech soutěž, ve které mohl každý vyhrát nový Tucson v limitované zimní edici „IceBreaker“.
Čistá mobilita je pro Hyundai dlouhodobým cílem, který si značka nastavila již před lety. V současné době má v tomto ohledu opravdu velký náskok oproti konkurenci a je schopná nabídnout všechny důležité verze elektrifikovaného pohonu s nízkými či nulovými emisemi. Globálně prodala více než 600 000 elektrifikovaných vozidel.
Rozsáhlé vylepšení pojištění motorových vozidel NAMÍRU připravila pro letošní podzim pojišťovna Kooperativa. Zjednodušila se nabídka asistenčních balíčků a k vyšším limitům v povinném ručení získají klienti příjemné benefity. Rozšířila se také nabídka volitelných připojištění o unikátní pojištění VÝMOL.
Alternativní a ekologický pohon CNG si v Česku získává stále větší oblibu, počet CNG automobilů se každoročně zvyšuje o více než 20 %. S přibývajícími vozidly průběžně rostou také objemy vytočeného plynu. Pozitivní trend potvrzují aktuální data z největší tuzemské sítě plniček pod značkou innogy.
I přes meziroční pokles v měsíci říjnu značka Peugeot v ČR získala letos počtvrté 4. pozici na trhu a udržela si celkový růstový trend letošního roku. S celkovým meziročním nárůstem o 3,7 % je Peugeot v ČR druhou nejvíce rostoucí značkou v první desítce automobilek na trhu.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...