České zastoupení autopůjčovny Avis vyhrálo ocenění „Nejlepší česká autopůjčovna“ v prestižní anketě World Travel Awards. Spolu s Českou republikou byla společnost Avis zvolena jako „Nejlepší autopůjčovna“ v dalších 24 evropských zemích. Ocenění byla předána během slavnostního ceremoniálu v Aténách.
Ojetých vozů na trhu za první pololetí letošního roku výrazně přibylo, v nabídce se jich objevilo téměř půl milionu. Nejčastější průměrnou cenou nabízených aut byla částka 134 tisíc korun, nejčastějším průměrným nájezdem 164 277 km.
Kvalita nových vozidel Hyundai patří podle studie Initial Quality Study (IQS)SM 2018, realizované organizací J.D. Power na americkém trhu, mezi nejlepší v automobilovém průmyslu.
Energetická skupina innogy v ČR se skupinou Auto Palace zahájila pilotní fázi projektu Flexiauto na pronájem a sdílení elektromobilů firmám pro potřeby jejich zaměstnanců. Ti si auto mohou v mobilní aplikaci objednat pro nejrůznější účely od cesty pro svačinu či na jednání až po víkendové výlety s rodinou.
Tiskový servis značky Hyundai přichází takřka denně s novými informacemi. Týkají se inovací, zajímavostí na trhu, sponzorství, společenské odpovědnosti, úspěchů v prodeji. Kdo z velké míry za dobré výsledky odpovídá? Je to bezesporu šikovnost dealerů, obchodní umění i osobní nasazení pro značku. V Plzni to je například rodinná firma ASPEKTA Trading s.r.o., která se zde stala pojmem. Ing. Venduly Vítovcové, obchodní ředitelky a jednatelky, jsem se zeptala:
Skupina PSA hodlá upevnit své postavení lídra na evropském trhu s malými dodávkami, kde dosahuje více než 30 % podíl, a nabízí svým současným i budoucím zákazníkům novou generaci vozů Peugeot Partner, Citroën Berlingo a Opel/Vauxhall Combo.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...