Mít auto s nízkými náklady na provoz, šetřit jeho jízdou životní prostředí, radovat se z designu karoserie i vnitřního vybavení, vyžadovat čas strávený za volantem bez nadbytečného stresu díky bezpečnostním prvkům vozidla, to je asi přáním každého odpovědného řidiče. Trend udržitelnosti i touha člověka užívat si dne prostřednictvím pozitivních emocí se prosazuje do všedních pracovních povinností vývojářů a konstruktérů i povědomí stále širšího spektra zákazníků, tedy i těch, kteří míří do showroomů a vybírají auto svých snů. Jak záležitosti týkající se nastíněného tématu vnímá importér značky Hyundai, firma Hyundai Motor Czech s.r.o.? O tom jsme hovořili s Ing. Vladimírem Vošickým, generálním ředitelem:
Světový trh zasáhl nedostatek bateriových článků. Za problémem stojí vznik gigatováren na výrobu akumulátorů pro elektromobily. Zejména nedokončená Gigafactory společnosti Tesla zatím produkuje necelou třetinu plánované výroby, a proto Tesla absorbuje většinu produkce Panasonicu.
Hyundai i30 N byl v každoroční anketě časopisu Autocar, v níž jsou oceňovány nejlepší automobily představené v uplynulých dvanácti měsících, vyhlášen „převratným vozem“. Toto nejnovější vyznamenání je dalším uznáním sportovního potenciálu značky Hyundai.
Hyundai CRADLE, dceřiná firma společnosti Hyundai Motor Company pro rizikové investice a podnikání v oblasti otevřených inovací, realizuje investici do společnosti Metawave Corporation s cílem vyrábět inteligentní radarové systémy pro autonomní vozidla.
Finanční gramotnost profesionálních řidičů byla obsahem květnového setkání u kulatého stolu, u něhož se opět sešli představitelé dopravních firem, odborů a specialistů z řady oblastí v rámci projektu KZPS ČR a ČMKOS s názvem Společným postupem sociálních partnerů k přípravě odvětví na změny důchodového systému – etapa II.
Titul ‘Nejlépe hodnocený vůz roku‘ (The Most Highly Rated Car of the Year) byl v soutěži Honest John Awards udělen modelu Hyundai i10 na základě zkušeností uživatelů portálu HonestJohn.co.uk.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...