Dlouhodobě nejprodávanější značkou laserových tiskáren v České republice je Hewlett-Packard. Je to způsobeno jak pestrou nabídkou produktů pro domácnosti a kancelářské provozy, tak jednotlivými přednostmi jako jsou kvalita, dlouholetá tradice, jednoduchá struktura tiskárny a tudíž i snadnější manipulace v případě poruchy. Teko Technology je jedním z prodejců těchto tiskáren a dle svých obchodních výsledků jednoznačně potvrzuje vůdčí postavení HP v ČR.
Když se letos otvíral nový prodejní areál společnosti DOMANSKÝ s.r.o. v Praze na Černém Mostě, byla jsem mezi pozvanými. Potěšilo mne to, byla jsem prostě novinářsky zvědavá. Za okny se ten večer rozhostila únorová tma, uvnitř voněly jahody, dámské parfémy a šampus. Martin Domanský, majitel, na ten večer vzpomíná s lehkou ironií: ani jsem si to neužil, pořád jsem něco organizoval, připravoval, zařizoval. Myslím však, že i on moc dobře ví, co bylo podstatnější – že si to užili jiní. Jedni přišli pogratulovat k parádní stavbě na vynikajícím místě, jiní se rádi potkali navzájem, další třeba zašli pro inspiraci nebo nabrat energii, která tudy proudila ze zdola nahoru a obráceně, zleva doprava, křížem krážem. Žádný stres, pohoda, prostě úsměv, jsme rádi, že vás můžeme přivítat...
JUDr. Hanu Machačovou, členku představenstva a náměstkyni generálního ředitele Kooperativy pojišťovny, a.s., Vienna Insurance Group, čas od času vídám na tiskové konferenci nebo na společenské akci, kde je to o pozdravu, úsměvu a pár otázkách a odpovědích, více se stihnout nedá, den má totiž stále jen 24 hodin. Vždy na mne však tato špičková manažerka působí jako zázrak ve složitém prostředí businessu. Vstřícná, plná porozumění, ochotná naslouchat. Vyzařuje z ní podmanivá ženská energie laskavosti, které si nelze nevšimnout. Mnoho let jsem se těšila, až ji budu moci pozvat na naše stránky.
To je jeden z názorů spolumajitelů firmy T-SOFT a.s. Ing. Michala Vaněčka, Ph.D., MBA, a Ing. Jaroslava Pejčocha Mám ráda neobvyklá řešení a občas mne baví pohrávat si s ohněm. V duchu jsem před lety přemítala o tom, jak adrenalinové by asi bylo založit firmu na hackerská řešení a pronájem těchto specialistů s nekalými úmysly za velké peníze navzájem si konkurujícím firmám... Ne, neberte mne vážně. Nevěřte mým vykonstruovaným nadsázkám, které slouží jen k tomu, aby se mozek ubránil přemíře informací, s nimiž musí denně počítat.
David Řehoř, MBA, ředitel rozvoje obchodu firemního bankovnictví Equa bank, o tom, proč věnuje tato banka pozornost úctyhodné klientele Podnikání nejsou jen legendy o štěstí nebo tradování cest k úspěchu. Podnikání je cesta celoživotních zkoušek, učení se, malých postupných vítězství i bolestných proher, jejichž dráha je kropena slzami, pokud člověk neví, jak dál. Když po půlnoci sedíte nad otevřeným bankovním účtem u počítače a zjišťujete, že opět ten a ten odběratel nezaplatil, a že ani prostředky, jimiž můžete právě disponovat, nejsou k ničemu, protože je k nim třeba přihodit dalších pár tisíc, těch, které právě nedorazily... Řeknete si – banalita, peníze nejsou všechno. Ano i ne. Pokud najednou chybí, dokáží položit i ten nejzdatnější podnik na lopatky. To se však stává v historii rodinných společností jen výjimečně.
Mám takový sen: uprostřed napjaté porady se sebrat, nic neříci a zmizet. A rovnou na celých 14 dní, a třeba do lázní. Maličké zavazadlo tajně připravené stačí, o ničem jiném nemá smysl přemýšlet.Bez výčitek svědomí odložit sebe samu do péče zkušených terapeutů, nechat se jemně i neúprosně masírovat, koupat, hýčkat ve vůních bylinek. Courat po parcích a kolonádách, usmívat se na kolemjdoucí, zajít do butiku i na výstavu v pohodlných botkách, džínách a tričku. S kabelkou lehoučkou jak pírko bez dokumentů, dokladů a desek s domácími úkoly...
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...