INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

Era_logo_final
1. únor 2012

Era přichází na trh s další unikátní službou. Na svých stránkách připravila speciální spořicí kalkulačku, která klientům poradí, jak dosáhnout uspokojivé výše příjmu v důchodovém věku. Kalkulačka dokáže jednoduše spočítat, kolik peněz lze získat navíc k penzi od státu při vhodném využití spořících a investičních produktů.

31. leden 2012

KRUK International s.r.o. je nová společnost na českém trhu správy pohledávek. Společnost patří do mezinárodní skupiny KRUK, která je nezpochybnitelným lídrem v oblasti obsluhy pohledávek na trzích v Polsku a Rumunsku. Nová kvalita, partnerský přístup k dlužníkům a firmám a pochopení jejich situace - to jsou hlavní vlastnosti, kterými se firma vyznačuje. KRUK v Česku a na Slovensku zavádí unikátní smírnou strategii, která se již osvědčila na polském a rumunském trhu. Ta nabízí možnost splatit pohledávky ve formě měsíčních splátek a přináší tedy smírné řešení dluhového problému.

Era_logo_final
26. leden 2012

Z rostoucích cen benzinu a nafty se v poslední době nejednomu řidiči několikanásobně zvýšil tlak. Slabá korunu a vysoké daně ženou ceny pohonných hmot do astronomických sfér. Era / Poštovní spořitelna podává svým klientům pomocnou ruku a v síti čerpacích stanic Čepro EuroOil nabízí slevu 0,40 Kč na litr pohonných hmot.

26. leden 2012

UNIQA a skupinu Raiffeisen pojí tradiční dlouhodobá spolupráce, která se datuje od konce devadesátých let. Ve vztahu k Raiffeisenbank došlo v roce 2011 k výraznému zvýšení dynamiky zprostředkovaných obchodů poté, co UNIQA nabídla speciálně upravené a exkluzivní produkty pro prodej u bankovních přepážek a osobních bankéřů. Kmenové pojistné UNIQA pojišťovny přes Raiffeisenbank činilo ke konci roku 2011 celkem 163,7 milionu korun. Meziročně tak vzrostlo o 40 %.

26. leden 2012

Zimní sezona přeje nejen milovníkům zimních sportů, ale také zlodějům lyží a snowboardů. Ročně je během zimní sezony odcizeno lyžařské vybavení za desítky milionů korun. Nechat si lyže pojistit proti krádeži se proto může vyplatit. Kromě pojišťoven, vám dnes lyže pojistí i některé obchody, ve kterých svou výbavu nakoupíte.

Direct_pojistovna_logo
24. leden 2012

Záchranné nebo pátrací akce v cizině mohou české turisty vyjít až na statisíce korun, jak potvrdil případ, který se nedávno objevil v médiích. Například na Slovensku, které v zimě patří k oblíbeným cílům lyžařů, požadují záchranné sbory proplacení nákladů přímo po zachráněném. Turisté by si měli uvědomit, že Evropský průkaz zdravotního pojištění jim například pro vyproštění z laviny stačit nebude.

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3