INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

CSOB_logo
15. prosinec 2011

Pražané jsou na rozdíl od Moravanů vůči svým dětem skoupí na korunu. Zatímco téměř 80 % Pražanů nedává svým dětem na prvním stupni základních škol žádné kapesné, na Moravě je to jen třetina rodičů. Stejný (ne)poměr je i v otázce finančních výchovy dětí. Pokud se svými dětmi probírá rodinné finance jen 7 % pražských rodičů, na Moravě pak více než 20 %. Vyplývá to z nedávného průzkumu ČSOB.

14. prosinec 2011

Společnost MasterCard realizovala v červnu letošního roku výzkumné šetření s názvem MasterIndex. Z výsledků tohoto průzkumu vyplynulo, že více jak ¾ českých domácností hodnotí svou současnou finanční situaci jako horší než dřív, do budoucna ale očekávají zlepšení. Většina dotázaných v současnosti pociťuje nárůst spotřebitelských cen, proto se budou snažit ušetřit zejména na větších nákupech.

12. prosinec 2011

UniCredit Bank uvedla tento týden na trh novou emisi UCB dluhopisů MAXIM a zvýšila sazby v rámci Limitované edice termínovaných vkladů. Hrubý ekvivalentní výnos UCB dluhopisů MAXIM dosahuje od 2,5 % ročně na dvou letech až po 3,5 % ročně na pěti letech, což jednoznačně patří mezi nejlepší nabídky na trhu. Limitovaná edice termínovaných vkladů od dvou do pěti let zaznamenala zvýšení sazeb, a to na 1,9 % p.a. při vkladu na dva roky až po 2,5 % p.a. na pět let.

ge-money-bank-modra-na-bilem
12. prosinec 2011

Při svých nákupech v zahraničí Češi nejeví velký zájem o outletová centra a obchody značkových řetězců. Největší oblibě se naopak těší supermarkety. O luxusní butiky se pak zajímá jen velmi úzká skupina respondentů. Vyplývá to z průzkumu GE Money Bank. Češi za hranicemi obvykle utratí méně než 10 000 korun za rok (52 %). Naopak více než pětina dotázaných za nákupy neváhá vydat až 15 tisíc korun (22 %), čtvrtina ještě více.

CSOB_logo
8. prosinec 2011

ČSOB na konec roku připravila další zajímavou akci pro klienty, kteří mají aktivovanou službu zabezpečení internetových plateb kartou s technologií 3D Secure. Banka spojila síly s elektro specialistou DATART, který do konce roku svým klientům nakupujícím v jeho internetovém obchodě ČSOB debetní či kreditní kartou nabídne bonus v podobě dopravy zboží zdarma a další výhody.

ge-money-bank-modra-na-bilem
7. prosinec 2011

Děti na rozdíl od dospělých nenechávají nákupy vánočních dárků na poslední chvíli, ukázal průzkum* GE Money Bank mezi žáky zapojenými v projektu Rozumíme penězům. Čtyři z 10 dětí letos za dárky utratí od 500 do 1000 korun, téměř čtvrtina pak ještě více. Za dárky platí nejčastěji hotově. Podle průzkumu se žáci chovají k penězům zodpovědně, dvě třetiny by se kvůli koupi vánočních dárků nezadlužily.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3