Komerční banka rozšiřuje od srpna 2011 produktovou nabídku o Profi účet pro bytová družstva a společenství vlastníků jednotek. Zavedení novinky je pokračováním konceptu MojeOdměny a současně reaguje na potřeby dynamického a perspektivního trhu bytových družstev a společenství vlastníků jednotek.
V 1. pololetí 2011 skupina ČSOB vykázala čistý zisk ve výši 6,209 mld. Kč. Ziskovost obchodní činnosti v oblasti úvěrů a vkladů se dále zvýšila, jednorázové znehodnocení řeckých dluhopisů v portfoliu AFS2 ale ubralo z čistého zisku 1,1 mld. Kč, což způsobilo jeho 13 % snížení oproti stejnému období minulého roku. Úvěrové portfolio rostlo ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích a dosáhlo 412,5 mld. Kč. Objem depozit se vyšplhal na 593,5 mld. Kč.
Kupón v hodnotě 6000 Kč mohou na pobočkách GE Money Bank obdržet od hypotéčního bankéře klienti, kteří si u ní od počátku srpna 2011 sjednají hypotéční úvěr. Tuto odměnu klient získá, pokud doporučí hypotéční produkt GE Money Bank jinému stávajícímu nebo novému klientovi, který splní podmínky akční nabídky a s GE Money Bank podepíše smlouvu o hypotéčním úvěru. Navíc doporučený klient získá novou hypotéku bez poplatku za zpracování, čímž ušetří 2 900 Kč.
Česká leasingová a finanční asociace zveřejnila výsledky nebankovního trhu v České republice za 1. pololetí 2011. V tomto období poskytly členské společnosti ČLFA leasingem movitých věcí, factoringem, prostřednictvím úvěrů pro spotřebitele i pro podnikatele zákazníkům celkem 67,3 mld. korun, což je v meziročním srovnání o 3,5 mld. korun více.
Nebankovní finanční produkty byly v 1. pololetí 2011 nabízeny v podmínkách pokračujícího ekonomického oživení. Projevilo se ve dvouciferném meziročním růstu leasingu a factoringu i v pokračujícím mírném růstu nebankovních úvěrů pro podnikatele i spotřebitele.
Bez hlavního příjmu by polovina českých domácností finančně nevydržela déle než tři měsíce. Navzdory tomu si pravidelně odkládá část svého příjmu pro případ potřeby jen třetina ekonomicky aktivních lidí. Vyplývá to z průzkumu ČSOB a výzkumné agentury STEM/MARK zaměřeného na finanční gramotnost.
Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...
Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.
Pokračování ...