INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

17. květen 2011

Zaměstnanci skupiny Komerční banky vybrali na speciálním účtu Nadace KB Jistota určenému na pomoc zemětřesením postiženému Japonsku celkem 165 050 korun. Správní rada Nadace pak rozhodla o doplnění částky na 250 000 Kč. Příspěvek bude předán na účet japonského Červeného kříže.

17. květen 2011

Pojišťovna VZP (PVZP) spouští příští týden kampaň, která má podpořit produkt cestovní pojištění. Nabádá své klienty, aby se při svých zahraničních cestách pojišťovali a riskovali tak jen zážitky, nikoliv své zdraví. Snaží se oslovit dobrodruhy, kteří cestují na vlastní pěst. Využívá k tomu především sociálních sítí, outdooru a printu na pobočkách VZP, PVZP v Centrech zdraví a v Očkovacích centrech.

AZP_100nej_Allianz_2010
17. květen 2011

Skupina Allianz oznámila výsledky za první čtvrtletí roku 2011. I přes obtížnou situaci na trhu a závažné živelní události dosáhly čtvrtletní příjmy opět vysokých hodnot – 29,9 miliardy euro, tj. pouze o 2,2 procenta méně než rekordních 30,6 miliardy euro v prvním čtvrtletí roku 2010.

16. květen 2011

Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) rozšiřuje svoji nabídku o nový produkt, který klientům přinese kromě vysokého výnosu i platební svobodu a zároveň minimální poplatkové zatížení. Turbospoření, jak se nový produkt jmenuje, je forma smlouvy o stavebním spoření, která podporuje jednorázový vklad klienta prostřednictvím pravidelné prémie. Výše této prémie přitom závisí na výši vkladu, takže čím vyšší částku klient vloží, tím větší prémii dostane.

Titanik_-_foto
16. květen 2011

Zítra tomu bude přesně 99 let od doby, kdy začala Allianz vyplácet první škody po potopení „nepotopitelného" Titaniku. Ten ztroskotal v polovině dubna roku 1912. Z jeho 2223 pasažérů se jich tehdy zachránilo jen 706. Celkové pojistné plnění všech zúčastněných pojišťoven se nakonec vyšplhalo na více než 50 miliónů marek (dnes asi 25 miliónů eur). Mnohem nákladnější katastrofu však už měla Allianz za sebou – téměř na den přesně o šest let dříve postihlo San Francisco zemětřesení a následný požár.

16. květen 2011

Robert Kiyosaki, americký investor, obchodník a autor knižních bestsellerů řady Bohatý táta, vystoupí poprvé v ČR na veřejné přednášce a fóru. „Rich Dad seminář s Robertem Kiyosakim", jak zní úplný název akce, se uskuteční v neděli 19. června 2011 v pražském Kongresovém centru. Robert Kiyosaki pohovoří mimo jiné o svém pohledu na současnou ekonomickou situaci. U příležitosti jeho návštěvy v Praze Pro potřeby českých médií se vyjádřil exkluzivně k několika tématům.

Slovo ke dni

  • Voda a veselí

    Tvoří až 80 % lidského těla. V její molekule jsou obsaženy dva atomy vodíku a jeden atom kyslíku. Podle některých studií uspořádáním molekul dokáže reagovat na emoce. Harmonické uspořádání lze dosáhnout tím, když tuto kapalinu udržujeme v prostředí, kde vládne pohoda, pozitivní lidské emoce bez extrémních výkyvů. K opaku stačí vodu vystavit agresi, hněvu a lítosti či smutku. Je to zjištění, které vede k zamyšlení. Voda je základem procesů v lidském těle. A je-li vystavena každodennímu bohatému přísunu negace, jak na to organismus musí reagovat? A co když bychom naopak naše smysly zušlechťovali přísunem optimismu, radosti a naděje? Jak by se naše těla změnila? Dala by se tak třeba zvrátit některá psychosomatická onemocnění… Možná by se dokázaly aktivovat hluboké procesy obnovy a prodloužila by se průměrná délka dožití ve zdraví… Nebylo...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Červenec 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3