INZERCE
Přední podnikatelský časopis
Vychází již 26. rokem

Finance

starosta radek
3. březen 2021

Podnikání s sebou nese mnoho benefitů pro zakladatele a majitele firem, chce však také značnou dávku odvahy, mnoho optimizmu či vášeň pro zdolávání výzev a překážek. V dnešní době poznamenané koronavirovou pandemií to platí dvojnásob. Kromě nápadů však vyžaduje business vnímat realitu bez růžových brýlí, stát nohama na zemi, odhadovat rizika a eliminovat je. K tomu poslednímu jmenovanému patří vhodná pojistná smlouva, v případě maléru pomůže pojišťovna řešit to nejpodstatnější, totiž základní jistoty podnikání. Na pojištění je potřeba myslet v předstihu, hned při zakládání firmy, a posléze obnovovat, doplňovat, aktualizovat. O významu pojištění pro živnostníky, malé a střední podniky jsem hovořila s Radkem Starostou, ředitelem Úseku pojištění majetku a odpovědnosti v Kooperativě.

tie 690084 960 720
23. únor 2021

Pojištění malých a středních podnikatelů TREND je srozumitelný a flexibilní produkt, který podnikatelům přináší komplexní pojistné řešení. Do nové varianty Kooperativa zapracovala řadu produktových vylepšení a připravila jednoduché sjednání v Konsolidovaném nástroji získatele.

1 sberbank
18. únor 2021

Sberbank v únoru přichází na trh se zjednodušením spotřebitelských půjček. Pro všechna pásma lze nyní získat atraktivní sazbu ve výši 2,77 % ročně. Obdrží ji každý, kdo požádá o FÉR půjčku či FÉR konsolidaci.

16. únor 2021

Inovovaná aplikace Edenred, kterou za první dva týdny má ve svém telefonu již přes 200 000 lidí, ukazuje, kam je nejvýhodnější si dojít pro teplý oběd a zároveň ušetřit.

11 sberbank
16. únor 2021

Sberbank přináší na trh nový firemní FÉR úvěr s nejnižší sazbou 3,33 % ročně, který je určen malým a středním firmám a živnostníkům. Úvěr je bez poplatků a s jednoduchým a rychlým vyřízením. Banka se úvěrem snaží podpořit podnikatele a firmy a pomoci jim udržet jejich podnikání i v dnešní náročné době.

0 Jaroslav Krutilek
13. únor 2021

Nedostatek likvidity, způsobený narušením zaběhnutých obchodních vztahů protiepidemickými opatřeními, řeší firmy také prostřednictvím factoringu, který je založen na postoupení pohledávek vyplývajících z vystavených faktur s delší dobou splatnosti. „V době pandemie factoring oslovuje i specifickou zákaznickou skupinu – malé a střední podniky z nejvíce zasažených odvětví,“ řekl Jaroslav Krutilek, generální tajemník České leasingové a finanční asociace, která sdružuje přední factoringové společnosti působící na našem trhu. Podle údajů asociace dosahovala na konci třetího čtvrtletí loňského roku hodnota pohledávek postoupených na největší tuzemské poskytovatele factoringu 129 miliard korun. Jaroslava Krutilka jsme se proto zeptali:

Slovo ke dni

  • Úžasná tiskovka Grady

    Byl to mimořádný zážitek. Nakladatelský dům Grada uspořádal 11. září v Praze tiskovou konferenci, na níž představil, jaké zajímavé tituly do konce tohoto roku vydá. Na tom by nebylo nic neobvyklého. Vystupující aktéři včetně několika autorů byli rychlí, dynamičtí a časově úsporní. Přesto dokázali sdělit vše, co bylo v plánu. Za hodinu čistého času jsme se dověděli spousty informací nabitých emocemi, vtipem i zaujetím pro věc. Bylo to velmi poutavé divadlo, nikdo neusínal a všichni jsme hořeli zvědavostí. Co mne ještě zaujalo, bylo oblečení přítomných odbornic. Osobnosti, o nichž by si leckdo myslel, že jsou to introverti a knihomolové neznající nic víc než písmenka na papíru, byly oděny s šarmem, vkusem a nápaditostí. Takže to celé dění byla tak trochu i módní přehlídka. Což vůbec neškodilo. Ženskému osazenstvu Grady to totiž náramně...

    Pokračování ...

Objednejte si zasílání časopisu Prosperita s přílohami - bezplatně!

Plnohodnotné vydání skutečně zdarma.

Kompletní PDF s našimi časopisy - Listopad 2024

INZERCE

Partneři

Hlavní partneři:

TOSlogo 172 JPF

 

Partner plus:

  
         

Partneři:

logo-grada3    logo-dtocz upv logo 56
dk logo 2 audepor

Duševní vlastnictví - ve spolupráci s ÚPV

foto upv

Ochrana průmyslových vzorů 19. leden 2024

Anglické slovo design je odvozeno z latinského de-signare, označit, vyznačit. Postupně dostalo také významy „navrhnout“ či „návrh“. Od poloviny 20. století, kdy se začal klást větší důraz na vzhled výrobků a na reklamu, se rozšířilo do mnoha jazyků, včetně češtiny, v užším významu „výtvarného návrhu užitkových předmětů“.

Pokračování ...

Zaregistrujte se do našeho newsletteru

 

 

Navštivte také naše další portály

madambusinesscz RGB freshtimecz

Odborní partneři

csj105 cia 60 copy kzps 2024 acto cma 30 let  Svaz květinářů a floristů ČR  cmsm105caim200 AVLOGOM3